خبرگزاری پرسپولیس : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان به خاطر برد مقابل ملوان با روحیه خوب برابر نفت آبادان ظاهر شدند اما به تدریج افت بدنی پیدا کردند و بازی برده را با تساوی به پایان بردند.

پایان رافت افزود: تیم فوتبال صنعت نفت  آبادان با عقب کشیدن سرخپوشان بر زمین و توپ مسلط شدند و با پستهای  کوتاه و تک ضرب بازی کردن میانه زمین را از آن خود کردند.

رافت در ادامه اظهار داشت:  گل محمدی تعویض های اشتباهی انجام داد هادی نوروزی بازی خوبی کرد اما با تعویضش سیستم بازی پرسپولیس از 2*4*4 به 1*3*2*1 تبدیل شد انصاری فر هم نتوانست به تنهایی برای پرسپولیس مفید باشد.

وی بیان کرد:  پرسپولیس  بعد از تعویض های صورت گرفته از بازی هجومی خارج و به بازی تدافعی روی اورد نفتی ها هم با یک کار ترکیبی توانستند به پرسپولیس گل بزنند.

وی درباره وضعیت پرسپولیس  در نیم فصل دوم گفت: پرسپولیس شروع خوبی درنخستین بازی نیم فصل دوم داشت این تیم بازیکنان خوبی دارد و می تواند شرایط بهتری را در ادامه مسابقات پیدا کند.

وی درباره عملکرد تیم پرسپولیس در فصل نقل وانتقالات گفت: سرخپوشان بازیکنان خوبی گرفتند رضا حقیقی بهترین خرید پرسپولیس  بوده است این بازیکن توپ های خوبی برای مهاجمان تیمش ارسال می کند و خط میانی را مستحکم تر کرده است.

وی درباره حضور مربی خارجی برای دروازبانهای پرسپولیس گفت: به هر حال نظر شخصی یحیی گل محمدی این بود که برای  تقویت دروازه بان های پرسپولیس یک مربی خارجی به کادر فنی اضافه کند.

رافت در پایان خاطر نشان کرد:  هواداران از تیم محبوبشان پرسپولیس انتظار قهرمانی در لیگ برتر را دارند سرخپوشان بازیکنان خوبی دارند و جایگاه دوازدهمی شایسته این تیم نیست امیدوارم یحیی گل محمدی  بتواند جایگاه پرسپولیس را ارتقا دهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)