مربی تیم فوتبال ملوان گفت: شمالی‌ها ملوان را در بازی با پرسپولیس تنها نگذارند و روز یکشنبه به ورزشگاه بیایند.

پایان رافت در گفت‌وگو با فارس، در مورد دیدار روز یکشنبه با پرسپولیس در جام حذفی گفت: جام حذفی برای هر دو تیم پرسپولیس و ملوان مهم است. ملوان یکی از تیم‌های ریشه‌دار و قدیمی ایران است که 6 بار در فینال جام حذفی حاضر شده است. 3 بار قهرمان شده و 3 بار هم نائب‌قهرمانی کسب کرده است. مردم ملوان دوست دارند ملوان در جام حذفی موفق شود.

وی ادامه داد: بعد از برد خوبی که مقابل راه‌آهن در هفته ششم به دست آوردیم برای بازی با پرسپولیس کاملا آماده هستیم و می‌خواهیم مردانه و جوانمردانه در میدان حاضر شویم و با دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کنیم.

رافت در مورد شناختش از پرسپولیس و همچنین شرایط بد این تیم در لیگ برتر گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان جوانی هم دارد که بسیار خطرناک هستند. بازیکنانی که دوندگی و شجاعت زیادی دارند اما درصد اشتباهات‌شان هم بالاست. شاید به همین خاطر است که از 6 بازی لیگ 4 باخت داشتند. با این حال من مربی ملوان هستم و دوست دارم بیشتر در مورد تیم ملوان صحبت کنم تا پرسپولیس.

وی افزود: ملوان در انزلی فراتر از یک تیم فوتبال است و همه مردم انزلی ملوان را مثل فرزندشان این تیم را دوست دارند. در انزلی تیم‌های استقلال و پرسپولیس حامی ندارند و ملوان نماینده سه استان گیلان، مازندران و گلستان است و از تمامی شمالی‌ها تقاضا دارم که روز یکشنبه در بازی با پرسپولیس ملوان را تنها نگذارند و برای حمایت ما به ورزشگاه بیایند. ملوان مشکلات مالی دارد با این حال بازیکنان با تجربه و جوان تیم برای موفقیت ملوان تلاش خواهند کرد.

مربی ملوان در مورد داور مسابقه با پرسپولیس گفت: امیدوارم البرز حاجی‌پور و کمک‌هایشان خوب قضاوت کنند و شاهد یک روز خوب داوری در این مسابقه باشیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)