پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس در بازی‌های بعدی نباید مفت امتیاز از دست بدهد چون همین امتیازات از دست رفته می‌تواند مشکل‌ساز شود.

پایان رافت در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از عملکرد پرسپولیس برابر ذوب آهن، اظهار کرد: برای بازی اول پرسپولیس برابر ذوب آهن بازی نه خوب بود و نه بد. با توجه به تغییراتی که پرسپولیس از نظر کادر فنی داشت و بازیکنان زیادی را از دست داده است و از همه مهم‌تر تغییر زمین سبب شد تا پرسپولیس در هفته اول استارت خوبی نزند.

او گفت: بازیکنان پرسپولیس هنوز از لحاظ جسمانی و تعییر سیستم به وحدت تاکتیکی نرسیده‌اند و در این بازی مربی تلاش می‌کرد از نفرات بیش‌تری استفاده کند. البته این که به بازیکنان جوان نیز فرصت بازی داده شده بود نقطه قوت برای تیم پرسپولیس بود.

رافت تصریح کرد: به عنوان یک پرسپولیسی دوست داشتم ۳ امتیاز بازی را بگیریم، به هر صورت یک امتیاز نیز شروع بدی نیست و باید منتظر هفته‌های بعد بود تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

این پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: البته در هفته‌های اول سایر تیم‌ها نیز امکان دارد مشکل قراردادی، فنی و تاکتیکی داشته باشند و مثل پرسپولیس تغییرات زیادی در آن‌ها رخ داده باشد بنابراین تا بازی به حالت ایده‌آل در بیاید زمان می‌برد. در نیمه اول بازی پایاپای بود و بازیکنان از آمادگی بالایی برخوردار نبودند امیدوارم در هفته بعد بازیکنان با آمادگی بیش‌تری در زمین حاضر شوند.

وی ادامه داد: آماده نبودن ورزشگاه آزادی به ضرر تیم پرسپولیس و استقلال خواهد بود چون ما هواداران زیادی را از دست خواهیم داد و این هوادار است که باعث موفقیت تیم پرسپولیس می‌شود.

رافت خاطر نشان کرد: ۲۴ سال است که از لیگ حرفه‌ای سپری می‌شود اما فوتبال ما هنوز نه حرفه‌ای است و نه آماتور. در زیر ساخت‌ها هنوز دچار مشکل هستیم، البته این بازیکنان برای لیگ مناسب هستند اما برای آسیا این نفرات با چنین زیر ساختی کافی نیست.

او ادامه داد: سال گذشته پرسپولیس به خاطر هوادارانش قهرمان شد. فشار هوادار سبب شد تا پرسپولیس در جایگاه قهرمانی قرار بگیرد. امیدوارم زودتر وضعیت بازسازی ورزشگاه آزادی به اتمام برسد تا پرسپولیس بیشتر از این متضرر نشود.

رافت در پایان خاطرنشان کرد: ذوب آهن دفاع وسط خوبی داشت و در ارسال توپ‌های بلند با برنامه حرکت می‌کرد. امیدوارم در بازی بعدی پرسپولیس امتیاز خود را مفت از دست ندهد، چون همین امتیازات از دست رفته در آینده می‌تواند برای پرسپولیس مشکل‌ساز شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)