پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص خریدهای جدید این تیم گفت: تازه‌واردهای پرسپولیس بازیکنان بدی نیستند اما باید دید برای این تیم مفید خواهند بود یا نه.

پایان رافت در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص جذب چندین بازیکن جدید توسط پرسپولیس گفت: آل کثیر، پهلوان، لک و آقایی بازیکنان بدی نیستند اما باید ببینیم در پرسپولیس چه کار می‌کنند و آیا به درد پرسپولیس می‌خورند یا خیر.

وی ادامه داد: البته پیش از این بازیکنی مثل مهدی طارمی هم به عنوان یک بازیکن لیگ یکی به پرسپولیس آمد و ستاره شد. شرایط پرسپولیس طوری است که ستاره می‌سازد و بازیکنان متوسط در این تیم به ستاره‌های فوتبال ایران تبدیل می‌شوند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: وقتی گل‌محمدی این بازیکنان را خواسته حتما از آنها انتظاراتی داشته و حتما از آنها شناخت دارد. فقط بازیکنان جدیدی که پرسپولیس می‌آیند باید بدانند در این تیم باید دو برابر تیم‌های دیگر تلاش کنند تا موفق شوند.

رافت خاطرنشان کرد: من خیلی به ستاره‌ها اعتقادی ندارم بلکه معتقدم ستاره بازیکنی است که بتواند در کار تیمی حل شود و به قول معروف به کار تیم بیاید. حالا این بازیکن می‌تواند یک بازیکن متوسط باشد یا یک ستاره.

وی در پایان گفت: اینکه بازیکنان جدید می‌توانند در آسیا بازی کنند خوب است اما هماهنگ کردن آنها با تیم مقداری زمان‌بر است. امیدوارم در همین زمان کم بازیکنان جدید با تیم هماهنگ شده و به‌کار پرسپولیس بیایند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)