پرسپولیس نیوز : مهاجم سابق پرسپولیس گفت: شاید بازی با تیم های انتهای جدول بازی با تیم های ضعیف تر به نظر برسد اما چنین تیم هایی در هفته های پایانی برای مرگ و زندگی می جنگند و این کار پرسپولیس را سخت تر می کند.

با این وجود پرسپولیس به جهت بازیکنان و سرمربی که دارد ما تواند شانس اول قهرمانی باشد.

پایان رافت در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: اگر پاره ای مشکلات حل شود شانس قهرمانی پرسپولیس بسیار زیاد است اما از سوی دیگر باید گفت جدا از بحث امتیازها از جهت حریفان پیش رو نیز کار پرسپولیس دشوارتر خواهد بود. در نگاه اول به نظر می رسد که پرسپولیس نسبت به رقبایش با تیم های ضعیف تری بازی می کند اما تیم های ته جدولی تیم هایی هستند که با تمام وجود و برای مرگ و زندگی به میدان می روند. در میدان عمل کار پرسپولیس سخت تر از سایر تیم های مدعی است اما از سویی دیگر بازیکنان بزرگ و همچنین مستعدی در این تیم حضور دارند که اگر قدر خودشان را بدانند با هدایت علی دایی می توانند شانس اول قهرمانی باشند.

وی ادامه داد: البته قضاوت درباره آن چه روی خواهد داد بسیار دشوار است. پنج بازی باقی مانده و معلوم نیست چه نتایجی رقم می خورد. طی روزهای اخیر با حذف تیم های استقلال و فولاد از جام حذفی کار سخت تر هم شده است چون حالا آنها تمام شانس خود را در لیگ جستجو خواهند کرد.

پیشکسوت پرسپولیس خاطرنشان کرد: شرایطی که این روزها در تمرینات پیش آمده باعث ناراحتی است. فکر می کنم همه پرسپولیسی ها از ته دل می خواهند این مشکلات هرچه زودتر برطرف شود به طور قطع آقای پروین هم شب و روز ندارد و تمام تلاش خودش را می کند. او هیچ وقت دوست نداشت و قطعاً حالا  هم دوست ندارد که بازیکن مشکل مالی داشته باشد و به حق خودش نرسد اما علی آقا{پروین} هم نباید تنها بماند. بحث پرسپولیس یک بحث ملی است و نگاه ملی می خواهد. امیدوارم مسئولین فکری برای شرایط کنونی تیم انجام بدهند. بالاخره همین بازیکنان باید تیم ملی را  هم در جام جهانی همراهی کنند و همان تیم ملی برای حضور موفق به شور و نشاط مردم هم نیاز دارد. امیدوارم با همت همه مسئولین باشگاه هایی مثل پرسپولیس با چنین شرایطی روبرو نشوند.

رافت در پایان درباره ارزیابی خود از شرایط مهاجمان و نقدهایی که در مورد آنها مطرح می شود تصریح کرد: من خودم فوروارد بودم، یک مهاجم فقط نباید گل بزند هرچند کار اصلی او گل زدن و پاس گل دادن است. مهاجم گاهی با حرکات خود برای دیگران خلق موقعیت می کند یا حتی از فشار حمله حریف کم می کند. من اعتقاد دارم پرسپولیس امسال در کل یک تیم خوب و هجومی بوده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)