خبرگزاری پرسپولیس : پایان رافت اعتقاد دارد بازی با پیکان باید آخرین فرصت مانوئل ژوزه روی نیمکت پرسپولیس باشد.

 پایان رافت افزود: پرسپولیس مقابل مس کرمان جالب کار نکرد و هم در شکل بازی وهم در نتیجه مایوس کننده ظاهر شد پرسپولیس در این بازی فقط در ضربات ایستگاهی  برتر از حریف ظاهر شد که فایده ای نداشت انتظار داریم که پرسپولیس  تیمی تهاجمی، دونده و گلزن باشد.

وی افزود: به نظر من ژوزه فرصت کافی داشته چون 13 هفته از لیگ گذشته و پرسپولیس  فقط در بازی با راه آهن در دقیقه اول گل زد و با آرامش بازی کرد هر مربی دیگری هم باشد از 13 هفته یک بازی خوب انجام می دهد و کار ژوزه شاهکار نبوده است من در این مدت چیز خاصی از این مربی پرتغالی ندیدم.
 او در ادامه گفت:  من چیز خاصی از ژوزه ندیده ام شاید او مربی خوب و کار بلدی باشد و در آفریقا قهرمان شده باشد اما دراین مدت در پرسپولیس  کاری نکرده است ژوزه اول دنبال گل نخوردن و بعد دنبال گلزنی است که تیمش در حمله هم ضعف دارد چون هافبک ها یا بازی سازی نمی کنند و موقعیت ایجاد نمی کنند یا خیلی دیر به خط حمله اضافه می شوند تاکتیک پرسپولیس  فقط ضربات ایستگاهی است که توسط مهدوی کیا ارسال می شود.
 مهاجم سابق پرسپولیس  اظهار کرد:  به ژوزه فرصت زیادی داده  شده و بازی با پیکان باید آخرین فرصت او باشد و اگر نتواند خوب کار کند و نتیجه بگیرد،  باید او را کنار بگذارند پرسپولیس  چندین هفته است که قعر جدول است و هیچگاه چنین شرایطی نداشته است.
رافت در پایان گفت:  از علی کریمی خواهش می کنم به پرسپولیس  برگردد،  علی حتی اگر شده با معذرت خواهی به تیم برگردد و چون معنی عذرخواهی او کمک به ژوزه نیست بلکه کمک به باشگاه بزرگ پرسپولیس  است همه بازیکنان  وهواداران  کریمی را دوست دارند و  این اختلافات خانوادگی  باید حل شود تا تیم بیشتر از این ضربه نخورد علی کریمی هر چه سریعتر این مشکل را حل کند چون پرسپولیس  به او نیاز دارد و کریمی دراین شرایط می تواند پرسپولیس  را نجات بدهد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)