مدافع رئال مادرید معتقد است که شب گذشته در پیروزی ۵ بر یک مقابل اتلتیک بیلبائو در رقابت‌های لالیگا تیمی مشتاق جنگ برای پیروزی را از دقیقه اول نشان دادند.

سرخیو راموس در پیروزی 5 بر یک شب گذشته تیمش مقابل اتلتیک‌بیلبائو گلزنی کرد و با اشاره به کار تیمی رئال مادرید اظهار داشت: گرچه نتوانستیم اختلاف امتیاز خود را با بارسا کاهش دهیم؛ اما از کاری که کردیم راضی هستیم. از دقیقه اول رئال مادریدی مشتاق به جنگیدن برای پیروزی دیدیم و این مهم است. تیم از لحاظ روحی و بدنی در شرایط خوبی قرار دارد و باید همین رویه را ادامه دهیم.

 

مدافع رئال مادرید همچنین تأکید کرد که گلزنان این بازی با همیشه متفاوت بودند و خاطرنشان کرد: مسئله خوب این تیم تعداد زیاد بازیکنانی است که می‌توانند موقعیت گل خلق کنند و همیشه یک عده بازیکنان خاص گل نمی‌زنند.

 

وی درباره رونالدو نیز اظهار داشت: او بازیکن واقعاً بلندپروازی است که با گل‌هایش زندگی می‌کند. شاید از اینکه گل نزده ناراحت باشد، اما از این پیروزی خوشحال است.

 

راموس خاطرنشان کرد: هفته بسیار خوبی بود، برای اسپانیا و اکنون هم برای رئال مادرید گل زدم. شادی پس از گلم قویی به سوی آزادی بود و برای اوزیل این کار را کردم که گلم را به او تقدیم کردم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)