کاپیتان رئال مادرید با اشاره به تصمیمات پرحرف و حدیث داور بازی تیمش و بارسلونا در جدال شنبه شب ۲ تیم در ورزشگاه نیوکمپ تاکید کرد کهکشانی‌ها باوجود شکست در این دیدار نباید سرافکنده باشند.

به گزارش تسنیم ؛سرخیو راموس پس از شکست 2 بر یک رئال مادرید در اولین ال‌کلاسیکوی فصل که در آن داور در 2 صحنه مشکوک به خطا از اعلام پنالتی به سود تیم میهمان خودداری کرد، گفت: برخی چیزها هستند که ما توان جنگیدن با آنها را نداریم اما هواداران رئال مادرید می‌توانند احساس غرور کنند، چرا که تیم‌شان تا آخرین لحظه جنگید. من هم به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم.

وی افزود: ما برابر تیمی بسیارخوب و در زمینی که کار در آن همیشه مشکل بوده است، توانستیم بازی‌ قابل قبولی را به نمایش بگذاریم اما اتفاقاتی رخ داد که از دست ما برای تغییر آن کاری برنمی‌آمد. 2 پنالتی مسلم برای رئال مادرید گرفته نشد که اولین آن برخورد توپ با دست آدریانو در نیمه اول بود و دومی خطایی که ماسچرانو روی کریستیانو رونالدو در نیمه دوم انجام داد. از آخرین باری که دیدیم بارسلونا در یک بازی به دردسر می‌افتد و در دقایق پایانی وقت‌کشی می‌کند می‌گذشت. ما کاری که باید می‌کردیم را انجام دادیم.

راموس درباره عملکرد داور بازی عنوان کرد: داور با تصمیماتی که گرفت تاثیر مستقیم بر نتیجه بازی داشت اما من ترجیح می‌دهم که روی نکات مثبت بازی تمرکز کنم. داور به خاطر برخوردی جزئی کارت را از جیب‌اش در‌آورد و با این کارت بازی شما را تا پایان تحت الشعاع قرار می دهد. هدف من از گفتن این‌ها این نیست که ارزش پیروزی بارسلونا را زیر سوال ببرم، چون آنها 2 بار گل زدند اما این قبیل اتفاقات در بازی‌‌های پراسترسی مانند این تاثیرگذار هستند.

راموس درباره تغییر پست‌اش، از یک مدافع به یک هافبک دفاعی در بازی برابر بارسلونا هم عنوان کرد: این پست را من همیشه دوست داشته‌ام و در آن راحت کار می‌کنم اما کارت زردی که داور در این بازی حساس به من نشان داد و همچنین مصدومیت‌های اخیرم مربی را مجاب به تعویض من کرد. من زمان فراوانی برای تمرین کردن و عادت کردن با پست جدیدم نداشتم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)