ملی‌پوش اسپانیایی مادرید به اهمیت ال‌کلاسیکوی پیش رو اشاره کرد و گفت: اگر مغلوب بارسا شویم، باز هم قهرمانی را از دست نخواهیم داد.

سرخیو راموس تأکید کرد که حتی در صورت شکست رئال مادرید مقابل بارسلونا در هفته هفتم لالیگا قهرمان این مسابقات مشخص نخواهد شد.

مدافع عنوان قهرمانی در حال حاضر در مکان ششم جدول رده‌بندی قرار دارد و با 8 امتیاز اختلاف در تعقیب بارسلونا است، اما راموس بر این باور است که آنها کاری که باید انجام دهند تا به کورس قهرمانی برسند را انجام داده‌اند.

راموس در گفت‌و‌گو با آس اظهار داشت: حتی اگر ال‌کلاسیکو را ببازیم، قهرمان لیگ مشخص نخواهد شد. مشخصا یازده امتیاز بسیار زیاد خواهد بود. به هر حال پیش از این اختلاف امتیاز بیشتر از این بود که بر آن غلبه کردیم.

وی ادامه داد: ما باید روی دیدار مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کنیم. پس از آن برای فکر کردن به بارسا و بازی در نیوکمپ زمان داریم.

مدافع سابق سویا در پیروزی 5 بر یک مادرید مقابل دپورتیو لاکرونیا در پست دفاع راست بازی کرد اما اعلام کرد که ترجیح می‌دهد در دفاع میانی به میدان برود.

وی اظهار داشت:‌ فکر می‌کنم در جناح راست بازی کردم زیرا مربی می‌خواست به مدافع راست تیم استراحت بدهد. مدافع میانی را ترجیح می‌دهم. در مرکز زمین احساس بسیار خوبی دارم؛ با این حال اگر مربی از من بخواهد بیشتر در این پست بازی کنم، برایم مشکلی نخواهد داشت.

رئال مادرید روز چهارشنبه در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف آژاکس آمستردام خواهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)