مدافع رئال مادرید رونالدو را شایسته توپ طلای سال 2013 دانست. راموس گفت که وقتی اشک‌های رونالدو جاری شد او هم احساساتی شد و شروع به گریه کرد.

 در مراسم "توپ طلای 2013" که دوشنبه شب در زوریخ سوئیس برگزار شد، ‌این کریستیانو رونالدو ، ستاره پرتغالی رئال مادرید بود که توانست این جایزه را برای دومین بار به خود اختصاص دهد.

رونالدو پیش از این در سال 2008 موفق شده بود که این جایزه را به دست آورد. او در چند سال اخیر همواره زیر سایه لیونل مسی بود اما شب گذشته توانست به اقتدار چهار ساله آرژانتینی آبی‌-اناری‌ها پایان دهد.

رونالدو از این که توانست این جایزه را دوباره به دست آورد بسیار خوشحال و اشک شادی از چشمان او سرازیر شد تا بسیاری تحت تاثیر قرار گیرند و به همراه او اشک بریزند.

راموس هم بازی رونالدو در رئال مادرید از افرادی بود که تحت تاثیر گریه هم تیمی‌اش قرار گرفت. او گفت: چنانچه یک بازیکن در سال 2013 شایسته توپ طلا باشد او بدون شک رونالدو است. اشک‌هایی که از چشم‌های او سرازیر شد نشان داد که فوتبال تنها یک ورزش نیست. او لحظه بسیار عاطفی را برای همه ما به وجود آورد. من هم به همراه رونالدو گریه کردم. رونالدو چند سال پیش هم موفق شد توپ طلا را به دست آورد. او در چهار سال اخیر با وجود این که تلاش زیادی داشت اما در نهایت نتوانست این جایزه را به دست آورد. رونالدو امسال موفق شد به طلسم چند ساله خود پایان دهد و توپ طلا را به خانه‌اش ببرد.

او افزود: رونالدو در سال 2013 عملکرد بسیار خوبی داشت. او رکوردهای زیادی را جابجا کرد. حضور پسر رونالدو در کنار پدرش لحظات زیبایی را رقم زد. طبیعی بود که در چنین مراسمی اشک‌هایی سرازیر شود. خوشحالم که رونالدو توانست این جایزه را به دست آورد. او واقعا شایسته توپ طلا بود. من هم به همراه همه مادریدی‌ها غرق در خوشحالی شدم، چرا که رونالدو متعلق به رئال مادرید است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)