خبرگزاری فارس: راموس: می‌خواهم در مادرید از فوتبال خداحافظی کنم

مدافع رئال مادرید در مراسم اهدای کتاب زندگینامه‌اش از رویای خود برای خداحافظی از دنیای فوتبال در سانتیاگو برنابئو پرده برداشت.

  •  
  •  
  •  

کتاب زندگینامه جدید سرخیو راموس با عنوان "قلب، شخصیت و احساس" نوشته انریکه اورتگو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مدافع سفیدپوشان اهدا شد.

فلورنتینو پرز به همراه ایکر کاسیاس، کریستیانو رونالدو، په‌په، سامی خدیرا و مسعود اوزیل در مراسم اهدای این کتاب حضور داشتند.

راموس از این فرصت برای تشکر از رئیس باشگاه رئال مادرید استفاده کرد و گفت: انگار دیروز بود که در سن 19 سالگی به این باشگاه آمدم. فلورنتینو پرز مرا به این ورزشگاه باشکوه که بهترین در جهان است، آورد و واقعا از او به این دلیل که به من اجازه داد تا رویای زندگیم را تحقق بخشم، سپاسگزاری می‌کنم. می‌خواهم از اعماق قلبم از او برای تمام حمایت‌ها، عشق و احساس مسئولیتی که نسبت به من نشان داد، تشکر کنم.

مدافع تیم ملی اسپانیا اظهار داشت: همچنین می‌خواهم از هم‌تیمی‌ها و خانواده‌ام که همیشه در تمام لحظات حامی من بودند، تشکر کنم. امروز روز مهمی برای من است و می‌خواهم خانواده‌ام از آن لذت ببرند و به من افتخار کنند. از نویسنده کتاب برای زمانی که برای نوشتن این کتاب گذاشت نیز تشکر می‌کنم.

راموس خاطرنشان کرد: اگر بتوانم در این باشگاه با فوتبال خداحافظی کنم و کتاب دیگری مثل این بنویسم به یکی دیگر از رویاهایم جامه عمل پوشانده‌ام.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)