مدافع تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا گفت: هیچکس نمی تواند وفاداری من را به باشگاه زیر سئوال ببرد.

به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد که سرخیو راموس از ژوزه مورینیو ترسی ندارد. ملی‌پوش اسپانیایی همچنان با مربی پرتغالی خود اختلاف دارد و آخرین آزمون صبر وی در بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا بود که راموس در نیمه دوم پیراهن مسعود اوزیل را زیر پیراهن خود پوشید تا در صورت گلزنی آن را به هواداران نشان دهد.

مورینیو پس از اینکه چندین جمله تند خطاب به بازی‌ساز آلمانی خود گفت وی را بین دو نیمه مسابقه از زمین خارج کرد. مربی پرتغالی در رختکن نیز با خشونت با بازیکن خود صحبت کرد و تصمیم گرفت او را با کاکا تعویض کند. به نظر می‌رسد راموس تصمیم داشت با این کارش از هم‌تیمی خود دفاع کند و در نیمه دوم لباس اوزیل را زیر پیراهن خود پوشید تا یک گل را به او تقدیم کند.

مدافع میانی رئال با وحود حضور در خط دفاعی در حملات رئال شرکت می‌کرد تا درصورت کسب فرصت گلزنی کند، اما دست خالی به رختکن برگشت و نتوانست گلی را به هم‌تیمی آلمانی خود تقدیم کند.

راموس که به عنوان تنبیه در بازی با منچسترسیتی غایب بود، در این باره گفته بود که نمی‌دانم که آیا غیبتم در بازی مقابل من‌سیتی به خاطر تنبیه بوده یا دلایل تاکتیکی. پاسخ این سوال در دستان من نیست. من معمولا این چیزها را پشت درهای بسته حل می‌کنم.

وی همچنین در گفت‌و‌گویی که با آس انجام داده، در پاسخ به این سوال که «مورینیو گفت اگر روی فرم باشی، بهترین مدافع میانی جهان هستی، منظور او چه بود؟»، اظهار داشت: اینجا نیستم تا با مربی بحث کنم. نمی‌گذارم انتقادها یا تمجیدها بر روی من اثر بگذارند. ذهنیت من مثل همان روز اولی است که به تیم آمدم و به همین شکل ادامه خواهد یافت.

راموس ادامه داد: هیچ‌کس نمی‌تواند از رفتار من ایراد بگیرد. ما ماشین یا روبات نیستیم و می‌توانیم روزهای بد هم داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از عقاید خود دفاع می‌کنم و این روش من تا پایان خواهد بود. اگر چیزی باشد که دوست نداشته باشم چرا باید درباره آن ساکت بنشینم؟ به اندازه آراگونز تجربه ندارم اما همان طور که او گفت هیچ کس نمی‌تواند کار و وفاداری من نسبت به باشگاه را زیر سوال ببرد.

مدافع میانی رئال مادرید در خصوص ال‌کلاسیکو روز یکشنبه گفت: این یک فرصت برای کم کردن اختلاف با بارسا است و می‌تواند بازی بسیار مهمی باشد.

وی در پاسخ به اینکه آیا دیدید در دیدار بارسا و سویا چه اتفاقی رخ داد؟ تأکید کرد: بله من طرفدار فوتبال هستم. تمام بازی‌های لالیگا و لیگ برتر را که بتوانم تماشا می‌کنم. در مورد داوری صحبتی نمی‌کنم زیرا فردا تیتر اول رسانه‌ها خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)