پرسپولیس نیوز: مدافع پرسپولیسی ها می گوید :«در دربی آن‌قدر دویدم که در منزل حالم خراب شد.»
 
روز گذشته در حالي رامين رضاييان را پيدا كرديم كه كاروان تيم ملي كشورمان به فرودگاه سئول رسيده بود. مدافع ملي‌پوش پرسپوليس كه طي روزهاي اخير و پس از بازي با ذوب‌آهن با طعنه برخي همبازيان خود و شايعاتي مبني بر تمارض روبه‌رو شده است حالا پس از درخشش در بازي با گوام حرف‌هاي جالبي مي‌زند و… بهتر است خودتان مصاحبه ما با رامين رضاييان را بخوانيد و قضاوت كنيد.
 
* سلام رامين جان! كجايي؟
 
تازه از گوام رسيديم فرودگاه سئول و ظاهراً بايد چند ساعتي منتظر باشيم تا نوبت پروازمان به امارات برسد. قرار است از دبي به تهران برگرديم.
 
* مصاحبه‌اي بعد از بازي تيم ملي با يكي از سايت‌هاي خبري انجام دادي كه به نظر مي‌رسيد كماكان از رضا نورمحمدي و برخي شايعات دلخور هستي؟
 
از قول من بنويسيد درد و دل و گلايه‌‌هاي زيادي از برخي اتفاقات و آدم‌ها دارم اما به خاطر پرسپوليس مي‌خواهم سكوت كنم.
 
* بعد از بازي ذوب‌آهن شايعاتي راه افتاد كه خودت هم توضيح دادي اما بازهم بحث تعصب و عرق به پيراهن پرسپوليس مطرح شد.
 
ببينيد آقاي يكتا! همه مي‌دانند و بارها هم گفتم اول فصل آقايان پورحيدري و مجيد صالح دنبالم بودند تا مرا استقلالي كنند ولي با آمدن به پرسپوليس تعصب خودم را نشان دادم. ضمن آنكه مي‌خواهم 3 نكته در مورد تعصب خودم به پيراهن پرسپوليس بگويم ولي نمي‌دانم درست است مطرح كنم يا نه؟!
 
* راحت باش! به هر حال بعد از بازي حذفي مقابل ذوب‌آهن حرف و حديث‌هايي مطرح شد.
 
اول آنكه به پيشنهاد نقد و دو برابر يك تيم پولدار ليگ برتري به خاطر پرسپوليس جواب منفي دادم و به آنها نه گفتم. دوم در دربي هشتادويكم آنقدر دويدم كه شب در منزل حالم خراب شد اما خوشحال بودم كه به استقلال نباختيم. سوم عشق و علاقه پدرم به پرسپوليس است كه ديگر همه ايران مي‌دانند شكست پرسپوليس چه استرسي به او وارد مي‌كند. ديگر نمي‌دانم چگونه بايد تعصب خودم را ثابت كنم؟ من صد بار گفتم بيمار بودم و يك ويروس ناشناخته به جانم افتاده بود به طوري كه اصلاً نمي‌توانستم حركت كنم. پزشك تيم و آقايان برانكو و خوردبين همه چيز را مي‌دانند و از آنها هم تشكر مي‌كنم كه بعد از اين ماجراها پشت من ايستادند.
 
* ولي به نظر مي‌رسد هنوز هم از برخي همبازيان خودت گلايه داشته باشي؟
 
گفتم حرف‌هايي دارم اما الان وقت گلايه يا دلخوري نيست. هواداران دل‌شكسته پرسپوليس ديگر حال و حوصله حاشيه‌سازي ما بازيكنان را ندارند و بهتر است همه هم و غم ما موفقيت جلوي استقلال اهواز باشد. بايد به جاي زبان با عمل خودمان ثابت كنيم چقدر به پرسپوليس تعصب داريم.
 
* اين هم يك نوع طعنه نبود؟!
 
نه! در جواب تمام شايعاتي كه پشت سرم ساختند به احترام هواداران پرسپوليس و همان‌طور كه گفتم دل شكسته آنها سكوت مي‌كنم.
 
* بگذريم! هر سه بازيكن پرسپوليس كه در تركيب اصلي تيم ملي مقابل گوام به ميدان رفتند موفق به گلزني شدند. در رابطه با گل خودت كه با پاس زيباي پشت پاي مهدي طارمي به ثمر رسيد، صحبت جديدي نداري؟
 
گل من و پاس طارمي رنگي نبود!
 
* يعني چه؟!
 
چون توي لباس تيم ملي آبي و قرمز مفهومي ندارد و همه ما يكرنگ هستيم. اگر هم تلاش ساير بازيكنان نبود، من، مهدي يا كمال موفق به گلزني نمي‌شديم.
 
* بسيار خوب، در پايان حرف ناگفته‌اي نداري؟
 
لطفاً اين را هم بنوسيد كه طي اين مدت آقاي برانكو و محمودخان خوردبين كلي از من حمايت كردند و واقعيت‌ها را در مورد بيماري رامين رضاييان گفتند. دست هر دو درد نكند و اميدوارم در بازي‌هاي آينده پرسپوليس جبران كنم.
 
 
 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)