رامین رضاییان که در در آستانه جدا شدن از الدحیل قطر قرار دارد لایو اینستاگرامی خطاب به هواداران پرسپولیس برگزار کرد.

رضاییان در این گفتگوی زنده گفت: از باشگاه الدحیل خواستم به هر تیمی که خودم بخواهم بروم و جایی بروم که از نظر فوتبالی راحت باشم. مربی قبلی که من را خواست به من آزادی عمل داده بود و خیلی راحت حمله می کردم اما مربی جدید تفکراتش به من نزدیک نبود و از من دفاع کردن می خواست.

به خاطر پیام هایی که به من دادید و هشتگ هایی که زدید می گویم چقدر شما بامعرفتید.

من از پرسپولیس کنار گذاشته شدم و جدایی من به میل خودم نبود. با این همه محبتی که به من دارید و پیام هایی که به من می دهید مطمئنا دوست دارم دوباره برای باشگاه بزرگ پرسپولیس بدرخشم و گل بزنم و پاس گل بدهم و این محبت را جبران کنم. همه بازیکنان باید آرزویشان باشد برای باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی کنند چه برسد به باشگاه بزرگ پرسپولیس که سه بار با همه کمبودها دو بار به فینال آسیا رفته.

می خواهم بدانید اگر نشد بیایم تقصیر من نیست و واقعا دوست دارم به پرسپولیس بیایم. باشگاه الدحیل به من گفت دو پیشنهاد داری از باشگاه های قطر است که نامه زنده اند برای نیم فصل و می خواهند من قرضی جدا شوم. منتظر بودم تیم هایی جلو بیایند که من بتوانم به تیمی بروم که خودم دوست دارم و خودتان هم می دانید ولی من تحت قرارداد باشگاه الدحیل هستم و نمی توانم خودم تصمیم بگیرم و بدون اجازه جایی بروم. دو باشگاه باید با هم توافق کنند.

آقا یحیی همیشه به من لطف داشته و در این چند سال همیشه رابطه خیلی خوبی داشتیم و اگر آقا یحیی من را لایق بداند دوست دارم پرسپولیسی شوم.

الدحیل می خواهد من را قرضی به یک باشگاه دیگر به مدت شش ماه بدهد و دوباره برگردم. همه میدانند خون من قرمز است و از هیچی نمی ترسم و با قلبم پرسپولیسی بودم. نگفته می دانم که پرسپولیس من را می خواهد چون رابطه خوبی با آقای یحیی دارم اما مطمئنم چون پرسپولیس رقیب الدحیل در آسیا است من را به این باشگاه بزرگ نمی دهد.

در قرارداد من آمده که باشگاه نمی تواند به زور من را جایی بفرستد و باید با موافقت خودم باشد و باید همین جا بمانم و میدانم که اینجا نیمکت نشین خواهم بود و باید ۱۵ دقیقه بازی کنم و تصمیم گرفتم شش ماه جدا شوم و بتوانم قرضی به تیم دیگری بروم و بازی کنم. شاید از صحبت های من ناراحت شدید از چیزهایی که شنیدید ولی فوتبال همین است و من نمی توانم برای خودم تصمیم بگیرم چون قرارداد دارم.

من هیچ وقت شعار ندادم و خودتان یک روز می بینید که همه چیز قلبی بوده و یک روزی بخواهم برگردم ایران مطمئن باشید با افتخار برای باشگاه بزرگ پرسپولیس بازی می کنم. و اگر ناراحت شدید که من نتوانستم به پرسپولیس بیایم اصلا این طور نیست و مربی خوب پرسپولیس هم امروز مصاحبه کرد و گفت ما اصلا لیست نداریم و آرزو می کنم امسال پرسپولیس قهرمان آسیا شود چون لایق بهترین هاست. من شاگرد آقا یحیی در صبا بودم و میدانم چه تاکتیک های به روزی دارد که خیلی به تیم کمک می کند و شرایط تا امروز جوری پیش نرفته که من به پرسپولیس بروم ولی مطمئنا همچین روزی دور نیست و مطمئن باشید یک روز برای باشگاه پرسپولیس بازی می کنم.

این فیلم را ببینید:

 

 

هواداران عزیز با عضویت و تماشای ویدیوهای ما در سایت یوتیوب می‌توانید به ادامه فعالیت سایت کمک کنید: لینک عضویت

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)