پرسپولیس نیوز: ظاهرا حمله به پرسپولیس و ضربه زدن به آن تبدیل به وظیفه سازمانی در صداوسیما شده و پس از شبکه های پنج و سه حالا این وظیفه طی یک پاس درون تیمی به شبکه ورزش سپرده شده است!

پس از اتفاقات عجیب ماه‌های گذشته و تعلیق یک مجری شبکه پنج به خاطر تهمت‌های زشت به پرسپولیس و تحریم برنامه فوتبال برتر توسط پرسپولیس به خاطر رفتارهای یک جانبه آن، شب گذشته شاهد تولید و پخش آیتمی عجیب و توهین آمیز علیه پرسپولیس و سرمربی آن در شبکه ورزش بودیم.

محمد درخشنده و محمد میر دو مجری برنامه شبهای فوتبالی برای جبران کمبود توجه و کیفیت پایین این برنامه دست به اقدامی غیرمنتظره زدند و سخنرانی عجیب و طولانی مدتی علیه باشگاه پرسپولیس و یحیی گل محمدی انجام دادند.

دو مجری این برنامه که کینه و نفرت از تک تک کلمات از پیش آماده شده آنها پیدا بود طی یک سخنرانی دونفره و یک طرفه به بهانه شرکت نکردن دوربین‌های تلویزیونی در نشست خبری سرمربی پرسپولیس به یحیی گل محمدی و تیمش انواع و اقسام اتهامات ناروا و تعاریف ناجوانمردانه را نسبت دادند. برخی از این ادعاهای سخیف را به اختصار پاسخ می‌دهیم:

اول، در دعوای پرسپولیس و صداوسیما کسی به شما و برنامه حقیرتان کاری ندارشته، لازم نیست خودتان را وسط بیندازید، مشکل با شبکه سه و فوتبال برتر بوده پس حد خودتان را بدانید.

دوم، شما حق ندارید درباره مسئله‌ای که به شما مربوط نیست اظهار نظر کنید و به وضوح به معادلات فوتبال کشور وارد شده و برای کمیته انضباطی تعیین تکلیف کنید و به صراحت درخواست برخورد با سرمربی پرسپولیس را کنید، وظیفه شما فقط انعکاس اتفاقات است و بس.

سوم، سرمربی پرسپولیس به کسی دستور(!) نداده از نشست بیرون برود، او گفته شما اینجا باشید صحبت نمی کنم، میل خودتان بوده بمانید یا بروید، همان طور که یک بار گل‌محمدی در بوشهر این درخواست را کرد و با مخالفت خبرنگاران تلویزیون، خودش از نشست بیرون رفت.

چهارم، شما دو نفر که دل در گروی رنگ لاجوردی دارید و برای پرسپولیس پرونده‌سازی می‌کنید و مصاحبه یحیی گل محمدی را موشکافی می‌کنید، ذره ای شرافت و انصاف داشته باشید و یادتان بیاورید این اول مددی مدیرعامل استقلال بود که در مسائل داخلی پرسپولیس دخالت کرد و گفت چرا یحیی گل محمدی و رسول‌پناه به تلویزیون نمی‌آیند!

پنجم، شما در جایگاهی نیستید که برای پرسپولیس و پرسپولیسی‌ها دلسوزی و تعیین تکلیف کنید و بگویید پرسپولیس برای یحیی گل محمدی نیست، تا وقتی چهل میلیون پرسپولیسی پشت سر سرمربی تیمشان هستند، پرسپولیس متعلق به یحیی است و او از طرف همه پرسپولیسی‌ها برای دفاع از حق تیمش وکالت دارد.

ششم، پرسپولیس به انسان‌های کوتاه قامتی مثل شما و رسانه میلی‌تان هیچ احتیاجی ندارد، از این توهم خنده دار بیرون بیایید. شما با ۵۰ هزار کارمند و ۳ هزار میلیارد بودجه رقابت پخش فینال لیگ قهرمانان آسیا را به صفحه کوچک اینستاگرام AFC باختید، آن وقت ما به شما محتاجیم؟! شما همین امروز شرتان را کم کنید و پا از روی خرخره فوتبال بردارید، ما همین فردا تلویزیون خصوصی راه‌اندازی می‌کنیم و بدون شما به زندگی ادامه می‌دهیم.

هفتم، این مشکل سازمان لیگ و پرسپولیس نیست که زمان بازی‌ها تداخل داشته، سه هفته آخر که همزمان خواهد بود تکلیف شما چیست؟ این بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی خود شماست که تشخیص نمی‌دهید کدام بازی را از کدام شبکه پخش کنید و بازی تیم مدعی قهرمانی باید از شبکه سراسری پخش شده و بازی تشریفاتی از شبکه کوچک‌تر.

هشتم، شما از اصول و قواعد حرف نزنید که مرغ پخته از داخل دیگ به خنده می‌افتد، اصلی‌ترین قاعده و عرف برگزاری فوتبال پرداخت حق و حقوق قانونی آن و پخش نکردن مجانی مسابقات است که شما با دست درازی مفت و مجانی به محصولات آن زحمات همین فوتبالیست‌ها را به یغما می‌برید و عامل اصلی زمین زدن باشگاه‌ها هستید.

نهم و آخر، دهانتان را آب بکشید و بار آخرتان باشد با این حد از اعتبار و پشتوانه خنده‌دار درباره محبوب دل میلیون‌ها ایرانی صحبت می‌کنید، سکوت و مصاحبه نکردن با شما راهزنان سر گردنه، کمترین پاسخی است که می‌توانیم به این حجم از وقاحت و بی‌شرمی شما بدهیم.

  *حسن مهدوی

 

ویدیو خیمه شب بازی شب گذشته شبکه ورزش علیه پرسپولیس:

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)