پرسپولیس نیوز : کارشناس امور حقوقی فوتبال گفت:از نظر اخلاقی نباید در ارتباط با پرداخت حق و حقوق هادی نوروزی حداقل تا پایان فصل چون و چرا وجود داشته باشد.

مصطفی شکری  درباره نحوه قرارداد هادی نوروزی با باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قراردادهای بازیکنان و مربیان با باشگاه ها از نوع قرارداد خرید خدمت اشخاص است. براین اساس بازیکن یا مربی تا زمانی که خدمت مندرج در قرارداد را به باشگاه ارایه می کند در قبال آن دستمزد مورد توافق را دریافت می کند. مگر اینکه خلاف این مساله یا شرایطی که متاسفانه برای هادی نوروزی پیش آمد در قرارداد تصریح شده باشد. اینکه مسوولان باشگاه پرسپولیس در ارتباط با این مساله با احتیاط سخن می گویند شاید ناشی از همین مساله است. البته به نظر می رسد از نظر اخلاقی نباید در ارتباط با پرداخت حق و حقوق این بازیکن حداقل تا پایان فصل چون و چرا وجود داشته باشد. ولی با توجه به دولتی بودن پرسپولیس و اینکه مسوولان باشگاه باید فارغ از جو کنونی پاسخگوی مقام های بالاتر و نهادهای نظارتی باشند، لازم است که ترتیبی اقدام شود که دست و دل مدیریت باشگاه نیز نلرزد.

وی افزود: براین اساس راهکارهای قانونی لازم وجود دارد و می توان این کار را برای خانواده هادی نوروزی انجام داد. برای این منظور باشگاه می تواند در صورت تصویب هیات مدیره و تایید مجمع باشگاه نسبت به انجام این امر اقدام کند.تایید مجمع نیز از آن  جهت مطرح می شود که آنها باید همه ساله صورت های مالی باشگاه را مصوب کنند. به هرحال آنچه مسلم است اینکه در صورت خواست باشگاه و تایید مجمع اشکالی قانونی برای پرداخت وجود نخواهد داشت.

 

به این ترتیب بهانه ای برای عدم پرداخت حقوق هادی نوروزی به خانواده اش وجود ندارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)