رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، بدهی‌های این دو باشگاه از محل واگذاری پرداخت می‌شود.

رحیم زارع در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس،گفت: در صورت واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، سهم هر باشگاه به صورت مجزا صد میلیارد تومان است و بدهی هایی که به اشخاص حقیقی و حقوقی دارند، باید از محل واگذاری پرداخت شود.

وی بیان کرد: این مسئله در قانون بودجه ۱۴۰۰ آمده است و تأکید شده که در صورت واگذاری باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس، آن ۱۰۰ میلیارد تومان باید تعیین تکلیف شود.

رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته فرآیند واگذاری این دو باشگاه بستگی به سازمان بورس دارد. البته فرآیند واگذاری این دو باشگاه به صورت قانونی مورد بحث و بررسی قرار گرفته و برای رئیس سازمان بورس هم ارسال شده است.

زارع گفت: در حال حاضر باید این موضوع در سازمان بورس ثبت شود و هیئت پذیرش هم اجازه دهد که در بازار پایه، هر هفته یک روز و با دامنه تغییر یک درصد سهام، واگذار شود.

وی درباره علت تعویق واگذاری این دو باشگاه، اظهار داشت: یکی از علل عقب افتادن موضوع واگذاری باشگاه استقلال و پرسپولیس تغییراتی است که در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اتفاق افتاد و مجدد باید فرآیند ثبت اتفاق بیفتد.

رئیس کمیته فوتبال مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته این فرآیند ثبت مجدد انجام شده و همه شرایط در بازار بورس فراهم شده و ان شاءالله در بازار سهام واگذار خواهند شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)