مرجع خبری پرسپولیس : مدیر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس از راه اندازی تلفن سلامت، کلینیک پزشکی، بخش پزشکی ورزشی و سایر فعالیت‌های پزشکی دیگر باشگاه خبر داد.

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از سایت رسمی باشگاه، دکتر سودی مدیر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تلفن سلامت و کلینیک پزشکی باشگاه پرسپولیس از اواخر هفته آینده راه اندازی خواهند شد.
دکتر سودی در خصوص تلفن سلامت گفت:  هواداران می توانند با تماس با این شماره از خدمات مشاوره‌ای 15 متخصص حرفه‌ای کشور به صورت رایگان استفاده کنند. وی همچنین پس از تجهیز کامل کلینیک باشگاه از راه اندازی این کلینیک در اواخر این هفته خبر داد. وی ابراز امیدواری کرد با تجهیزات بسیار پیشرفته خریداری شده که با تجهیزات پزشکی تیم‌های بزرگ دنیا قابل رقابت است باشگاه پرسپولیس در خصوص بخش‌های پزشکی ورزشی پیشتاز و خودکفا شود.
سودی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور یکی از مطرح ترین متخصصین روانشناسی در تیم باشگاه اعلام کرد یکی از اعضای انجمن روانشناسی آمریکا که در زمینه روانشناسی ورزشی تجربه داراست به عنوان سرپرست گروه روانشناسی تیم انتخاب شده است. وی همچنین با تاکید بر اینکه هر چهار بازیکن به به یک روانشناس اختصاص داده خواهد شد گفت گروه پزشکی از هم اکنون آماده ارائه خدمات به بازیکنان و کادر فنی است.

دکتر سودی با اشاره به تکمیل پرونده پزشکی بازیکنان گفت: در این پرونده 15 متخصص بازیکنان مختلف را به طور مداوم زیر نظر داشته و از آنها تست‌های مختلفی مانند قلب و عروق، ارتوپدی،‌توانبخشی و … به عمل خواهند آورد.
سودی در پاسخ به سوال در خصوص متخصص تغذیه اشاره کرد: متخصص تغذیه یکی از مهمترین بخش‌های هر تیم ورزشی است که خوشبختانه در گروه پزشکی ما یکی از بهترین آنها حضور دارد.
سودی همچنین با اشاره به اینکه به همراه گروهی از پزشکان تحقیقات جامعی را برای بررسی آسیب دیدگی ورزشی را آغاز کرده اند عنوان کرد از این پس مقالات پزشکی مختلف در خصوص آسیب شناسی ورزشی، مصدومیت ها، توانبخشی، تغذیه، روانشناسی را برای آشنائی بیشتر هواداران در اختیار سایت باشگاه قرار خواهند داد ضمن اینکه هواداران می‌توانند از طریق سایت سوالات پزشکی ورزشی خود را  به خصوص در زمینه مصدومیت‌های ورزشی مطرح کرده و از طریق همین سایت پاسخ‌های خود را مشاهده کنند.
سودی در پایان گفت: چند ماه پیش که در زمینه کلینیک مجهز پزشکی، تلفن سلامت، بیمارستان و موارد مختلف صحبت کردم همه با دیده شک و تردید به صحبت‌های نگاه کردند و به نوعی باورشان نشد ولی خوشحالم با حمایت بسیار خوب مدیرعامل باشگاه، به تمامی وعده های خود عمل نموده‌ و هم اکنون همگان بر این باور رسیدند که به لحاظ پزشکی در حال انقلابی  در هستیم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)