مرجع خبری پرسپولیس : ” رایزبرگن ” دستیار لئو بنهاکر در جام جهانی 2006 در تيم ملي لهستان بود و پس از او چندماهی هدایت ترینیداد را برعهده داشت که در نهایت جای خود را به فرانسیسکو ماتورانای کلمبیایی داد

به گزارش مرجع خبری، برخی نزدیکان به باشگاه پرسپولیس از حضور احتمالی ” ویلهلم خرادوس رایزبرگن ” در تهران به عنوان اصلی ترین گزینه برای قبول هدایت سرخپوشان خبر می دهند.

رایزبرگن متولد 1952 هلند است که نامش برای فوتبالدوستان پا به سن گذاشته ایرانی آشناست. رایزبرگن عضوی از تیم رویایی نارنجی ها در دهه 1970 بوده است که دوبار به مقام نایب قهرمانی جهان رسید.

رایزبرگن، مدافع این تیم بود، تیمی با چهره های درخشان مثل یوهان کرویف، آری هان ، جانی رپ و… که فوتبال دنیا را در سالهای متمادی تحت تاثیر خود قرار دادند. رایزبرگن 28 بازی ملی و یک گل زده در کارنامه دارد.

سردبیربخش هلندی سایت گل با تایید خبر حضور رایزبرگن در ایران  در باره سوابق کاری این مربی نه چندان نام آشنا می گوید:« رایزبرگن دستیار لئو بنهاکر در جام جهانی 2006 بود و پس از او چندماهی هدایت ترینیداد را برعهده داشت که در نهایت جای خود را به فرانسیسکو ماتورانای کلمبیایی داد.»

البته دوران حضور رایزبرگن در ترینیداد بسیار جنجالی و خبرساز بوده است که مدتی سوژه رسانه های منطقه کارائیب بوده است.

رایزبرگن هدایت تیمهایی مثل خرونینخن و برادا و وولندام را برعهده داشته و مشهور ترین تیم خارجی ای که وی سرمربی اش بوده است، الاتفاق عربستان است.

براساس اعلام نزدیکان باشگاه پرسپولیس این مربی هلندی امروز به ایران می آید و برای مذاکره نهایی با مدیر عامل پرسپولیس  به دفتر باشگاه خوهد رفت.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)