بلیت‌های بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و سوم لیگ خلیج فارس فروش رفت ولی رایزنی و تلاش مدیرعامل پرسپولیس برای افزایش سهمیه و باز شدن ظرفیت جدید ادامه دارد.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نظر به تماس‌ها و سوالات هواداران عزیز به اطلاع می‌رساند؛ سایت فروش بلیت برای بازی پرسپولیس و سپاهان روز گذشته (دوشنبه) باز شد و سهمیه تعیین شده ظرف مدت کمی به فروش رفت. با توجه به این که فروش بلیت و تصمیم‌گیری درباره تعداد بلیت‌ها و ظرفیت حضور تماشاگران با باشگاه نیست، مدیران باشگاه تلاش و رایزنی خود را برای افزایش سهمیه‌ها ادامه می‌دهند. قبل از این هم باشگاه در نامه‌های رسمی درخواست خود را با سازمان لیگ فوتبال جهت اخذ مجوز از نهادهای ذیربط، مطرح کرده بود.

این مساله بیشتر از آن جهت مورد توجه قرار گرفته است که دو هفته پیش از این، وقتی پرسپولیس در اصفهان به میدان رفت شاهد حضور جمع کثیری از تماشاگران در ورزشگاه بودیم که اتفاقا موجب خرسندی ما در مجموعه پرسپولیس هم بود و فارغ از این که آن حضور بیشتر به سود حریف تمام می‌شد از آن استقبال کردیم. بر همین اساس امیدواریم، نه فقط برای بازی پیش رو و نه فقط برای پرسپولیس بلکه برای تمام بازی‌ها تا جایی که شرایط ورزشگاه اجازه می‌دهد، از حداکثر ظرفیت ممکن استفاده شود.

در ارتباط با این بازی هم اگر از سوی نهادهای ذیربط برای افزایش سهمیه تماشاگران، تصمیمی اخذ شود، در سریع‌ترین زمان، اطلاع رسانی خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)