مرجع خبری پرسپولیس : سه روز پيش شيث رضايي به همراه وكيل خود نشست خبري برگزار و در آن از اتفاقات بازي پرسپوليس و داماش گيلان صحبت كردند.

 

وكيل شيث رضايي تاكيد كرد اگر حكم سنگيني براي موكل او صادر شود، به فيفا شكايت خواهد كرد. در هر حال حكم كميته انضباطي در روز 15 آبان‌ماه و پيش از اين نشست صادر شده و قرار است امروز با موافقت علي كفاشيان منتشر شود.

رييس كميته انضباطي تاكيد كرده هيچ مساله‌اي باعث تغيير راي نخواهد شد: «با توجه به اينكه راي 15 آبان منتشر شده، حضور وكيل براي شيث رضايي مربوط به مراحل آينده و اعتراض و ارجاع آن راي به كميته استيناف است. در صدور راي تحت تاثير رفتار و گفتار بازيكن و حتي حواشي آن قرار نگرفته‌ايم. با انتشار راي خواهيد ديد كه ما ماجرا را چگونه ديده‌ايم و هيچ كدام از اين مسايل و حواشي چه مثبت و چه منفي روي راي تاثير نداشته است.»

واكنش اسماعيل حسن‌زاده به اظهارنظر وكيل شيث رضايي مبني بر تهديد به شكايت فيفا چنين است: «روز اول چنين ادعاهايي نبود و ابراز شرمندگي و ندامت بود. مصاحبه‌ها و بيانيه‌هاي شيث رضايي را بعد از اين اتفاق مي‌بينيد. ظاهرا ايشان قوت قلب گرفته كه چنين حرف‌هايي زده مي‌شود. من نمي‌دانم آنها به چه موردي مي‌خواهند استناد كنند كه قصد شكايت به فيفا دارند و آيا اصولا ففا در امور انضباطي ليگ داخلي يك كشور دخالت مي‌كند و آن را خودش اداره مي‌كند؟»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)