پرسپولیس نیوز : در رای گیری کتبی توسط اعضای مجمع فقط ۲۶ نفر رای به واگذاری دو ساختمان پرسپولیس و استقلال به این دو باشگاه دادند.

مجمع عمومی فدراسیون فوتبال که امروز برگزار شد،برای  مالکیت همیشگی دو ساختمان استقلال و پرسپولیس رای گیری صورت گرفت. در نهایت واگذاری مالکیت این ساختمان‌ها به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال با 31 رأی به تصویب رسید، اما با اعتراض برخی‌ دیگر از اعضای مجمع، علی کفاشیان اعلام کرد: افرادی که می‌خواهند رأی بدهند، از جای خود بلند شوند.

تعداد افرادی که از جای خود بلند شدند، 30 نفر بودند که علی‌اکبر طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به این نوع رأی‌گیری اعتراض کرد. پس از اعتراض طاهری، قرار شد که رای‌گیری به صورت کاغذی صورت بگیرد تا وضعیت مالکیت ساختمان‌های دو باشگاه پرسپولیس و استقلال مشخص شود. 

 

علی اکبر طاهری درباره وضعیت مالکیت ساختمان های پرسپولیس و استقلال خطاب به کفاشیان اظهار داشت: ما پول این ساختمان را قبلا داده ایم. شما باید سند باشگاه و ساختمان را به ما بدهید.

کفاشیان در پاسخ به او گفت: شاید پول ساختمان را داده باشید اما این ساختمان سندش به نام فدراسیون فوتبال است که مجمع باید در این باره تصمیم گیری می کرد.

در این رای گیری کتبی از 58 نفر 26 رای موافق و 32 رای مخالف حاصل شد. البته در نشست امروز سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان از سایر اعضا خواست تا به این موضوع رای مثبت بدهند.

 

ساختمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در زمان ریاست محمد دادکان در فدراسیون فوتبال در اختیار آنها قرار گرفت و قرار بود امروز تصمیم گرفته شود سند آنها به نام باشگاه ها شود که نشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)