پرسپولیس نیوز : درحالی که انتظار می‌رود مدیرعامل به عنوان پاسخگوی اصلی نتایج تیم در مورد انتخاب سرمربی تصمیم نهایی را بگیرد، به نظر می‌رسد توصیه از بالا در تعیین سرمربی جدید سرخپوشان تاثیر زیادی دارد.

محمد رویانیان روز شنبه تاکید کرد که از سوی وزارت ورزش به وی توصیه شده که محمد مایلی‌کهن را سرمربی کند اما به نظر می‌رسد او تمایل دارد منصور ابراهیم‌زاده سرمربی پرسپولیس شود.

 در حالی که محمد رویانیان در تلاش است تا هر چه سریعتر سرمربی پرسپولیس را مشخص و معرفی کند و از منصور ابراهیم زاده به عنوان اصلی ترین گزینه نشستن روی نیمکت این تیم یاد کرده بود، روز شنبه و به دنبال فشارهایی که به وی وارد شد در مصاحبه ای با خبرنگاران تاکید کرد که از سوی وزارت ورزش و جوانان به او توصیه شده تا محمد مایلی کهن را به عنوان سرمربی پرسپولیس معرفی کند.

این اظهار شفاف و صریح از سوی رویانیان در شرایطی صورت گرفت که اعضای هیات مدیره پرسپولیس چهار نفر هستند و در نشستی که روز شنبه برگزار شد رای ابراهیم زاده و مایلی کهن مساوی بوده است. در این مورد گفته می شود محمدحسین نژاد فلاح و فداحسین مالکی روی محمد مایلی کهن نظر دارند و علی پروین و محمد رویانیان به مربیگری ابراهیم زاده تمایل دارند. هیات مدیره چهار نفره در حالی برای پرسپولیس مشکل ساز شده است که قبل از این مهدی تاج از سمتش در این هیات کناره گیری کرده بود.

با این حال به نظر می رسد رای پنجم که سرنوشت نیمکت پرسپولیس را مشخص می کند، نظر وزارت ورزش و جوانان خواهد بود که به گفته رویانیان برای نشستن مایلی کهن روی نیمکت سرخ ها توصیه هایی را به مدیرعامل پرسپولیس داشته است. این اتفاق در حالی به عنوان یک گمانه زنی جدی مطرح می شود که مدیرعامل به عنوان شخص اول باشگاه باید پاسخگوی نتایج باشد و مشخص نیست مسئولان وزارت ورزش که چنین توصیه ای را مطرح کرده اند بعد از انتخابات ریاست جمهوری و تغییراتی که صورت می گیرد بازهم در این وزارتخانه باشند یا نه؟

به نظر می رسد محمد رویانیان که برای تمدید ماندنش در پرسپولیس با برخی مسئولان تعامل مثبتی داشته حالا باید برای بقای خودش در پرسپولیس به این توصیه پاسخ مثبت بدهد. اگر او این توصیه را نپذیرد و منصور ابراهیم زاده را به عنوان سرمربی معرفی کند می توان پیش بینی کرد که چندی بعد باید هم خودش برود و هم سرمربی که انتخاب کرده است!

باید دید پس از جلساتی که مدیرعامل پرسپولیس با محمد مایلی کهن و منصور ابراهیم زاده خواهد داشت، کدام یک را به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب خواهد کرد. آیا او ماندن در پرسپولیس را با پذیرش توصیه مقامات بالای ورزش و معرفی مایلی کهن به عنوان سرمربی تضمین خواهد کرد یا با انتخاب گزینه خودش برکناری را انتخاب خواهد کرد؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)