خبرگزاری پرسپولیس : تماشاگران تیم‌های فینالیست رقابتهای لیگ برتر کشت آزاد پس از درگیری و اتفاقات حاشیه‌ای این دیدار به بخشی از سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی خسارت وارد کردند.

دیدار فینال رقابتهای لیگ برتر کشتی آزاد در حالی عصر روز سه شنبه بین تیم های ثامن الحجج سبزوار و پرسپولیس جویبار برگزار شد که تماشاگران این دو تیم پس از اتفاقات حاشیه ای دیدار پایانی لیگ، بخشی از امکانات سالن برگزاری مسابقات را تخریب کردند.

عارف ربطی دبیر فدراسیون کشتی که روز سه شنبه از نزدیک شاهد این اتفاقات بود ضمن تایید این مطلب گفت: کمیته انضباطی فدراسیون کشتی روز یکشنبه هفته آتی تشکیل جلسه خواهد داد و با توجه به مستندات و گزارش های رسیده، رای نهایی را صادر خواهد کرد.

وی افزود: نمایندگان دو تیم ثامن الحجج سبزوار و پرسپولیس جویبار نیز در این نشست حضور خواهند داشت که مطمئنا خسارات وارده به سالن آزادی باید از سوی باشگاه خاطی پرداخت شود.

شکست تیم پرسپولیس جویبار در دیدار فینال لیگ برتر کشتی آزاد علاوه بر درگیری غلامرضا محمدی سرمربی این تیم با بهمن طالبی رئیس کمیته داوران فدراسیون، درگیری تماشاگران نیز در پی داشت که در جریان این اعتراض و درگیری بخشی از سالن 12 هزار نفری مجموعه ورزشی آزادی نیز دچار آسیب و تخریب شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)