هافبک – مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن با اشاره به تصمیم داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: اگر جهانبازی اشتباه کرده باشد، پرسپولیسی‌ها حق دارند ناراحت باشند.

مهدی رجب‌زاده در خصوص دیدار ذوب‌آهن – پرسپولیس که تحت تأثیر اخراج دروازه‌بان پرسپولیس قرار گرفت گفت: من کارشناس نیستم که در این مورد حرف بزنم و این تصمیمی بود که داور گرفت. تصمیم او تأثیرگذار بود، چون پرسپولیس به اجبار عقب کشید و می‌خواست بازی به ضربات پنالتی بکشد. پرسپولیسی‌ها 9 نفره دفاع می‌کردند و این کار ما را سخت‌تر کرده بود. ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم و خوشبختانه درنهایت به پیروزی رسیدیم.

هافبک – مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن در ادامه افزود: ما در وقت‌های اضافه فشار روی دروازه پرسپولیس را بیشتر کردیم و حتی من به بچه‌ها گفتم که بهترین زمان همین وقت اضافه است که به پرسپولیس گل بزنیم. تیم ما از لحاظ بدنی شرایط خوبی داشت و می‌توانستیم 30 دقیقه دیگر هم بازی کنیم.

رجب‌زاده راجع به اشتباه جهانبازی، داور بازی خاطرنشان کرد: تشخیص درست یا غلط بودن آن صحنه با من نیست، ولی اگر جهانبازی اشتباه کرده باشد، پرسپولیسی‌ها حق دارند که ناراحت باشند. البته اشتباهات داوری برای همه تیم‌ها وجود دارد و در چهار بازی گذشته چهار پنالتی برای تیم ما گرفته نشده است. در همین بازی یک پنالتی روی من گرفته نشد. من بازیکنی نیستم که فیلم بازی کنم یا اهل تمارض باشم، ولی در آن صحنه روی من خطا کردند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)