هنوز مشخص نيست من گلر اول باشم. تا بازي‌ها شروع شود ممكن است هزار و يك اتفاق بيفتد اما من تمام تلاشم را مثل بقيه بچه‌ها انجام مي‌دهم تا بتوانم در تركيب اصلي تيم قرار بگيرم.

سایت گل ؛ رحمان احمدي كه اين روزها به گلر اول تيم ملي تبديل شده هنوز هيچ پيشنهادي از ديگر تيم‌ها ندارد و مي‌گويد كه سر نخواستنش دعوا است. با اين حال احمدي براي ماندن در سايپا شرط دارد و فقط در صورت بسته شدن تيم براي كسب سهميه آسيا، حاضر به تمديد قراردادش است. دروازه‌بان ملي‌پوش سايپا در مورد شرايط تيم، تيم ملي و بازگشت يا ادامه قهر رحمتي صحبت مي‌كند.

بعد از چند روز تعطيلي، تمرين‌ها چطور پيش مي‌رود؟ اوضاع تيم خوب است.
وضعيت تيم بد نيست و تمرين‌ها را ادامه مي‌دهيم تا فصل را با يك نتيجه خوب به پايان ببريم.
اما بازي‌هاي باقي مانده براي سايپا تاثيري ندارد.
درست است كه برد و باخت، نه تيم را قهرمان مي‌كند نه اينكه به منطقه سقوط مي‌برد اما بالاخره ما مي‌خواهيم ليگ را با نتيجه خوب به پايان ببريم.
البته بازي بعدتان براي نفت تهران خيلي اهميت دارد و مي‌تواند به سهميه گرفتن اين تيم در آسيا كمك كند.
نفت اگر دو بازي‌اش را ببرد و فولاد هم ببازد مي‌تواند سهميه بگيرد اما ما براي حيثيت خودمان مي‌خواهيم ببريم.
راستي قراردادت با سايپا امسال تمام مي‌شود؟
بله، اگر خدا قبول كند تمام مي‌شود.
براي فصل‌آينده تصميمي گرفتي؟ مي‌ماني يا مي‌روي؟
فعلا كه سر نخواستن من دعوا است.
اينطور هم نيست. ظاهرا باشگاه اصرار دارد بماني…
خب بالاخره باشگاه سايپا دوست دارد بمانم اما همه چيز بستگي به هدفي دارد كه باشگاه مي‌خواهد براي فصل آينده دنبال كند. براي ما خيلي مهم است تيمي انتخاب كنيم كه حداقل براي كسب سهميه آسيا تلاش كند.
پس اگر سايپا براي كسب سهميه آسيا بسته شد، مي‌ماني؟
بله، صد در صد. من اين فصل هم كه به سايپا آمدم اول فصل وقتي صحبت كرديم تيم را براي سهميه آسيا مي‌خواستند ببندند اما نه امكاناتي بود و نه شرايط لازم وجود داشت. در كل مشكلات زيادي بود اما با اين حال بچه‌ها تلاش كردند و زحمت كشيدند تا اين امتيازات را به دست آورديم. هر چند كه فكر مي‌كنم مي‌توانستيم بهتر از اين هم امتياز بگيريم.
اول فصل سايپا خيلي خوب شروع كرد و داشت خودش را به عنوان يك مدعي معرفي مي‌كرد اما يك دفعه همه چيز تغيير كرد…
به خاطر اين بود كه حمايت‌ها كم شد و امكانات لازم براي ادامه كار وجود نداشت. به همين خاطر امتياز از دست داديم. در كل اتفاقاتي افتاد كه دست به دست هم داد تا سايپا نتواند نتيجه بگيرد اما اگر اين اتفاقات نمي‌افتاد از تيم حمايت بيشتري مي‌شد، سايپا صد در صد مي‌توانست سهميه آسيا را بگيرد، با همين بازيكنان. مثلا يكي از مشكلات اين بود كه ما نيم فصل بازيكناني را از دست داديم كه نياز تيم بود و به جاي آنها نتوانستيم بازيكن لازم را بگيريم. به خاطر همين شرايط بدتر هم شد وگرنه مي‌توانستيم بهتر از اين باشيم.
به هر حال شرايط براي شما خوب بود و توانستي در تيم ملي جايگاه خوبي به دست بياوري.
شرايط مي‌توانست بهتر از اين هم باشد اما حمايت نشديم. به هر حال بعد از پايان بازي‌هاي ليگ،‌اردوي تيم ملي شروع مي‌شود و ما سه بازي سنگين و حياتي داريم كه تلاش مي‌كنيم در هر سه بازي امتيازات خوبي بگيريم تا مستقيم به جام جهاني صعود كنيم.
اميدواريم. الان شما هم به عنوان گلر اول تيم ملي وظيفه سنگيني داري؟
هنوز مشخص نيست من گلر اول باشم. تا بازي‌ها شروع شود ممكن است هزار و يك اتفاق بيفتد اما من تمام تلاشم را مثل بقيه بچه‌ها انجام مي‌دهم تا بتوانم در تركيب اصلي تيم قرار بگيرم.
اين حرف كه ممكن است هزار و يك اتفاق بيفتد يعني امكان دارد تا آن زمان، رحمتي برگردد؟
من مربي يا سرمربي تيم ملي نيستم كه بخواهم در اين مورد تصميم‌ بگيرم. آقاي رحمتي يك تصميم شخصي گرفته و مساله شخصي هم به كسي ارتباط ندارد. با اين حال دليل نمي‌شود در غياب رحمتي، فكر كنم گلر اول تيم ملي هستم. در بازي با كويت هم هيچ كس باورش نمي‌شد من باشم چون همه تصور مي‌كردند دانيال داوري شماره يك باشد. به هر حال من تلاشم را مي‌كنم و برايم فرقي نمي‌كند چه كسي رقيبم باشد.
فكر مي‌كني دانيال داوري مي‌تواند به عنوان دروازه‌بان اول تيم ملي خوب كار كند؟
من در مورد هيچ دروازه‌باني نظر نمي‌دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)