مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان پرسپولیس که برای دومین بار حراست دروازه سرخپوشان را برعهده داشت عملکرد نسبتا قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت


دروازه بان پرسپولیس که برای دومین بار حراست دروازه سرخپوشان را برعهده داشت عملکرد نسبتا قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت.

 

“رحمان احمدی” در گفتگویی در خصوص بازی تیمش گفت: بچه‌های ما بد بازی نکردند و با در اختیار گرفتن بازی توانستیم در همان نیمه اول هم به گل برسیم. در مقابل تیم پاس همدان هم تیم جوان و جنگنده‌ای بود که با تلاش و انگیزه فراوانی مقابل ما بازی می‌کرد و توانست بازی را به تساوی بکشاند.


وی در ادامه افزود: ما موقعیت‌های فراوانی داشتیم اما متأسفانه توپهایمان تبدیل به گل نشد وگرنه با اختلاف 3 گل پاس را شکست می‌دادیم.

 

 

دروازه‌بان پرسپولیس با اشاره به اینکه در دومین بازی‌اش عملکرد نسبتا خوبی داشت، خاطرنشان کرد: در درجه اول کادر فنی باید در مورد عملکرد من نظر بدهد اما فکر می‌کنم عملکرد نسبتا خوبی داشتم و در دقایق پایانی با بدشانسی روبه‌رو شدیم و گل غافلگیرانه‌ای دریافت کردم.

 

احمدی با اشاره به بازی مقابل شهرداری تبریز گفت: بازی با شهرداری آن هم در تبریز بازی بسیار دشواری خواهد بود. ما باید با پیروزی در این بازی تساوی مقابل پاس را جبران کنیم و با یک پیروزی ارزشمند به تعطیلات برویم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)