مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليسى ها اين روزها همچنان تمرينات خود را در تهران پى گيرى مى كنند تا از آخرين فرصت هاى خود براى رسيدن به هماهنگى بيشتر استفاده نمايند و بتوانند شرايط خود را به وضعيت ايده آل نزديك كنند.

 

جز تمرين، انجام بازيهاى دوستانه نيز اين روزها در دستور كار سرخ پوشان قرار دارد تا بدين ترتيب ارتش سرخ خود را براى ليگ دهم آماده نمايد. در چنين شرايطى سراغ رحمان احمدى، دروازه بان جديد سرخ ها رفتيم و با او همصحبت شديم. با ما همراه باشيد.

  


• اوضاع پرسپوليس پس از ۲ اردويى كه داشتيد را چطور ارزيابى مى كنى؟
– با توجه به اينكه همه چيز طبق برنامه و منظم برگزار شد، شرايطمان خيلى خوب است. در اين ۲ اردو، فشار لازم به بدنهايمان وارد شد و با در نظر گرفتن وضعيت كلى تيم و شرايط تك تك نفرات، در مجموع مى توان گفت ۲ اردوى ما در اردبيل و آلمان خيلى درآماده سازى تيم مفيد واقع شده و مى توان به آينده تيم در طول فصل خيلى اميدوار بود.

 

• اين روزها برنامه بازيهاى دوستانه در دستور كار تيم است كه البته حريفان چندان  قدر نيستند.
– معمولاً رسم بر اين است وقتى تيمها در فصل بدنسازى و آماده سازى به سر مى برند، بازيهاى دوستانه را برگزار مى كنند تا بدين ترتيب شرايط تيم در ميدان و زمين مورد بررسى قرار بگيرد و منطقى اين است حريفان چندان پر قدرت نباشند چرا كه در اين صورت درصد مصدوميت بازيكنان ممكن است بالا برود. به هر حال وجود اين بازيها مى تواند در آماده سازى تيم موثر باشد و در اين صورت است كه كادر فنى مى تواند شناخت خوبى از تيم و بازيكنان خود به دست آورد.

 

•تو جزو يكى از بازيكنانى بودى كه با تاخير به اردوى آلمان ملحق شدى. اين مساله در ميزان آمادگى ات در مقايسه با بقيه اعضاى تيم تاثير منفى نگذاشت؟
– درست است من و چند تا از بچه ها ديرتر به اردوى تيم در آلمان اضافه شديم اما تا روز آخرى كه در تهران بوديم و مقدمات سفرمان را مهيا مى كريدم، زير نظر مهدى تارتار تمرينات منظم و پر فشارى را داشتيم و همين مساله به ما كمك كرد از نظر بدنى از اردونشينان آلمان عقب نمانيم و در ۵ روز همراهى با تيم هم اگر
عقب ماندگى يا ناهماهنگى داشتيم بر طرف كرديم و از اين بابت با هيچ مشكلى مواجه نشديم.

 

• فكر مى كنى پرسپوليس قبل از شروع بازيها، از نظر آمادگى و هماهنگى به صد درصد آمادگى كامل برسد؟
– همانطور كه گفتم الان شرايطمان خيلى خوب است اما هنوز صد در صد نيستيم اما با توجه به روند خوبى كه تيم پيش گرفته و روحيه و شرايط خوبى كه بر تيم حاكم است، بعد از بازى با تراكتورسازى يك تيم كاملاً آماده و سرحال را به ميدان خواهيم فرستاد. تيمى كه بتواند در گام اول با يك پيروزى خوب در ديدار خانگى خودش را به همه ثابت كند.

 

• چقدر اميدوار هستى در فصل آينده بتوانى جايگاه خوبى در تركيب پرسپوليس به دست آورى؟
– فصل قبل، فصل ويژه اى براى من بود با مشكلات زيادى مواجه شدم و نتوانستم آنطور كه بايد و شايد حقم را بگيرم. خوشبختانه آن موضوع را از ذهنم پاك كرده ام و با روحيه خوب و شرايط بدنى و فنى خوبى كه دارم، در تلاشم براى پرسپوليس مهره مثمر ثمرى باشم. هيچ مشكلى از اين بابت وجود ندارد و كاملاً آماده رقابت سالم با دروازه بانان ديگر پرسپوليس هستم. در نهايت همه چيز به نظر على دايى بستگى دارد.

 

• خودت بهتر مى دانى كه نگاه ويژه و مسئوليت سنگينى بر عهده دروازه بانان پرسپوليس است.
– دقيقاً همينطور است كه مى گوييد. من و بقيه دروازه بانان پرسپوليس به اين مساله كاملاً واقف هستيم و مى دانيم مسئوليت سنگينى را بايد انجام دهيم. پرسپوليس جزو پرطرفدارترين تيمهاى ايران در آسياست و هواداران از تك تك ما توقع دارند بهترين عملكرد را از خود به نمايش بگذاريم. همه ما هم ارزش اين پيراهن و موقعيتى را كه داريم به خوبى مى دانيم و تلاش مى كنيم با تلاش ويژه  به بهترين شكل ممكن براى موفقيت تيم تلاش كنيم.

 

• به نظرت پرسپوليس مى تواند در فصل آينده و در ليگ برتر به اهداف ويژه اى كه دنبال مى كند، برسد؟
– ما با يك شروع پرقدرت و طوفانى مى توانيم در طول فصل با خيال راحت و آرامش و تمركز بيشترى به كارمان ادامه دهيم. امتيازاتى كه ما در ديدارهاى چند هفته اول مى توانيم به دست آوريم خيلى مهم و حياتى است. انشاء الله با تلاش و كوشش بيشتر و حمايت هواداران بتوانيم به اين مهم دست پيدا كنيم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)