مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان فصل پیش پرسپولیس گفت: حقیقی نمی توانست زیرآبم را بزند چون باشگاه مرا می خواست و در لیست استیلی هم بودم.

 

رحمان احمدی با اشاره به پیوستن خود به سپاهان اظهار داشت: به نتیجه نهایی نرسیده ایم و اصلا قراردادی را امضا نکردم. صحبت های اولیه را انجام دادیم و قرار است امروز یا فردا با ساکت مذاکرات نهایی را انجام دهیم.

 

وی افزود: قراردادم با پرسپولیس تمام شده بود و با شرایطی که سال قبل در این تیم وجود داشت، دیدم که امسال نمی توانم به سرخپوشان کمک کنم. حتی کاشانی با من صحبت کرد و استیلی هم تلفنی نظرش را گفت. من در لیست سرمربی بودم ولی طی صحبتی که کردیم ترجیح دادم نباشم.

 

دروازه بان فصل پیش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که گفته می شود حقیقی زیرآب تو را در این تیم زده، تصریح کرد: حقیقی نمی توانست زیر آبم را بزند چون هم در لیست استیلی بودم و هم باشگاه اصرار داشت بمانم ولی به کاشانی زنگ زدم و عذرخواهی کردم که نمی توانم در این تیم بمانم.

 

احمدی گفت: با هیچ کس مشکل ندارم و نداشتم و نخواهم داشت. بازیکنی هستم که فقط به فوتبال فکر می کنم. حتی با رحمتی هم که در سپاهان بودم، رفت و آمد خانوادگی داشتم و دوست صمیمی من است. هیچ وقت دنبال حاشیه نبودم. کسی که دنبال حاشیه است، نیازی نیست که کسی با او مشکل داشته باشد و خودبه خود دنبال حاشیه می رود.

 

وی خاطرنشان کرد: زمانی که بازی نمی کردم هم نظر دایی بود و همیشه به آن احترام گذاشتم. من دایی را دوست دارم و افتخار می کنم که 2 قهرمانی (لیگ با سایپا و حذفی با پرسپولیس) را با علی دایی کسب کردم. پرسپولیس تجربه خوب و تازه ای بود و سال خیلی خوبی داشتم.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)