انقدر برای شیث کری خواندیم که باختیم!

مرجع خبری پرسپولیس : رحمان احمدی معتقد است کری خوانی بیش از حد آنها باعث شد تیم شیث انگیزه پیدا کند و در والیبال ساحلی تیمشان را شکست دهد. رحمان احمدی می گوید در اردوی کیش به اهدافشان رسیده اند و قطعا برنده دربی پایتخت پرسپولیس خواهد بود.

 

* اردوی کیش چطور است؟

_ خوشبختانه آقای یحیوی در تهران برنامه اردو را به ما گفته بود و کارهای تمرینی ما در تهران مشخص شده بود. بنابراین ما می دانستیم که در کیش قرار است چه کارهایی انجام شود و از برنامه ریزی باخبر بودیم. خدا را شکر تا این لحظه به اهدافمان نزدیک شده ایم.

 

* وضعیت مصدومیتت چطور پیش می رود؟

_ بخیه های صورتم را کشیدم. خدا را شکر وضعیتم خوب است و امیدوارم تا بازی با ملوان به آمادگی کامل برسم.

 

* در والیبال ساحلی هم بدجوری باختید!

_ مطمئن باشد اگر برای تیم حریف کری نمی خواندیم بازی را برده بودیم!

 

* یعنی تنها علت باخت همین بود!؟

_ صد در صد. کری های ما باعث شد تیم شیث که خیلی هم ضعیف بود انگیزه پیدا کنند. آنها مقابل ما محکم بازی کردند و بردند (می خندد) اما جدی می گویم این بازی بسیار خوب و نشاط آور بود و مسابقه در شب آنهم کنار ساحل زیبای کیش به شخصه برای من یکی خیلی خوب و خاطره انگیز بود.

 

* حضور در تیم دایی چه مزه ای داشت؟

_ بازی در تیم علی آقا برایم افتخار بزرگی است، هر چند بازنده شدیم اما حضور در تیم دایی برایم موهبت بزرگی بود!

 

* حتما می دانی از حالا لحظه شماری برای دربی آغاز شده، اگر در چهارچوب قرار بگیری اولین دربی را تجربه می کنی. پیش بینی ات از دربی 69 چیست؟

_ برای هر بازیکنی حضور در دربی پایتخت افتخار است و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. اینکه من درون دروازه باشم یا حقیقی نظر کادرفنی است، باور کنید این مسئله اصلا مهم نیست و چیزی که برای ما اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است. مطمئن باشید برنده دربی پرسپولیس خواهد بود.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)