مرجع خبری پرسپولیس : در شرايطى كه اين روزها در ايران و فوتبالش به خصوص در زمينه باشگاهى خبر و اتفاق كم نيست اما مدافع باتجربه سرخ ها در فصل قبل كه از اواسط
نيم فصل پيراهن قرمز را بر تن كرد، كيلومترها خارج از مرز ايران از فوتبال ايران و آنچه در آن مى گذرد و اتفاق افتاده يا در شرف وقوع است بى خبر مانده و سرگرم انجام كارهاى خودش است. رحمان رضايى مدافعى كه سال ها تجربه حضور در تيم ملى و ليگ ايتاليا را با خود يدك مى كشد اين روزها همچنان در ايتاليا بسر مى برد و در طول اين مدت علاوه بر انجام كارهاى شخصى در مورد آينده فوتبالى اش هم برنامه ريزى مى كند. مدتى بى خبرى از برنامه ها و ايده هايى كه رحمان در سر مى پروراند باعث شد با اين مدافع باتجربه تماس بگيريم و از او در مورد برنامه ها و تصميمى كه براى آينده اش گرفته پرس وجو كنيم. ماحصل اين گفت وگو را مى توانيد در ذيل بخوانيد
:
فكر نمى كرديم سفرت به ايتاليا اينقدر طولانى شود. آخرين خبرها از برنامه هايت چيست؟
فعلاً خبر خاصى نيست و در حالى كه مشغول انجام كارهاى شخصى ام هستم استراحتى هم در برنامه دارم. اتفاق خاصى هم رخ نداده و در حال حاضر دنبال انجام برنامه هايم در ايتاليا هستم.

شنيده ايم در مورد بازگشت به فوتبال ايتاليا هم برنامه جديدى دارى؟
مذاكرات اوليه و صحبت هاى ابتدايى با چند تيم داشته ام و مراحل مقدماتى را پشت سر گذاشته ام و وارد مباحث بعدى و ريزترى شده ام. يك بحث مهم بحث مالى است كه داريم به نتايج خوبى مى رسيم اما هنوز هيچ چيز قطعى نشده.

از نام و نشان گزينه هاى موردنظرت صحبت نمى كنى؟
نمى خواهم فقط حرف زده باشم. همان طور كه گفتم چون هنوز مذاكراتم قطعى نشده دوست ندارم در مورد آن صحبت كنم. اهل بازارگرمى نيستم و نمى خواهم بى خودى شلوغش كنم. انشاءالله اين مرحله از صحبت هايم كه انجام شد حتماً توضيحات بيشترى مى دهم.


اما حس كنجكاوى ما تحريك شده است. اين پيشنهادات از سرى A مطرح است يا سرى B ليگ ايتاليا؟

هر ۲! يك پيشنهاد خوب از سرى A دارم و يكى، دو گزينه هم از ليگ سرى B. چون به جمع بندى قطعى و روشنى نرسيده ام نمى توانم نشانى و آدرس بيشترى بدهم. وقتى كار وارد مراحل جدى تر شد حتماً اين موضوع را با جزئيات بيشتر برايتان تشريح مى كنم.

چقدر اميدوار هستى اين مسأله رنگ و بوى قطعى و نهايى به خود بگيرد؟
روند مذاكرات مثبت و نتيجه بخش است. همان طور كه در لابه لاى صحبت هايم گفتم توافقات اوليه صورت گرفته و وارد مباحث جزئى تر شده ايم. توكلم به خداست. اگر قسمت شود و شرايط مهيا باشد همين جا ماندگار مى شوم وگرنه به گزينه هاى داخلى ام فكر مى كنم.

قطعاً يكى از اين گزينه ها پرسپوليس است. راستى از پرسپوليس چه خبر؟
خبرها دست شماست. من كه حدود ۲ ، ۳ هفته اى است در ايتاليا هستم و از هيچ كس خبر ندارم. در اين مدت تماسى از سوى مسئولان باشگاه پرسپوليس با من گرفته نشده و اصلاً خبر ندارم وضعيت تيم، يارگيرى و جذب مربى به كجا كشيده است.

پرسپوليس كه حال و روز زياد خوبى ندارد. به جز مسأله كادر فنى، بازيكنان فصل قبل يكى يكى مى روند! پژمان نورى رفت و وضعيت على كريمى، نيكبخت، مازيار زارع و … چندان روشن نيست!
نمى دانم چه اتفاقى افتاده! فقط اميدوارم اين مسأله در طول فصل براى پرسپوليس مشكل ساز نشود. به هر حال هر كدام از اين نفراتى كه نام برديد براى پرسپوليس ارزشمند هستند و زحمات زيادى كشيده اند. به هر حال اگر قرار است تيم نفرات بزرگى را از دست بدهد بايد به فكر جايگزين هاى خوبى باشد كه سبب شود خلأ غيبت اين نفرات در طول فصل احساس نشود.
پرسپوليس ديرتر از بق

يه اقدام به جذب بازيكن نموده، تمريناتش با تأخير نسبت به تيم هاى ديگر استارت خورده و در مورد اعلام رسمى كادر فنى نيز با تعلل زيادى مواجه شده. فكر نمى كنى اين مسأله در ادامه نتايج چندان رضايت بخشى نداشته باشد؟
پرسپوليس سال قبل هم ديرتر از بقيه استارت زد و كارش را شروع كرد. اين مسأله در سال هاى قبل هم بوده و زياد تعجب آور نيست. به هر حال حالا كه اينقدر زمان تلف شده بايد از بقيه فرصت هاى باقى مانده نهايت استفاده را ببرند و سعى شود ديگر آينده و سرنوشت پرسپوليس به اما و اگر سپرده نشود چون اين طورى دودش به چشم خود پرسپوليس و پرسپوليسى ها مى رود و نه كس ديگرى.

چقدر احتمال دارد رحمان رضايى اين فصل هم پرسپوليسى شود؟
اول بايد تكليفم در ايتاليا روشن شود. اگر اينجا ماندگار نشدم و شرايط و روند مذاكرات با پرسپوليس رضايت بخش بود، خودم هم دوست دارم بار ديگر در پرسپوليس و براى هواداران خونگرمش فوتبال بازى كنم.


حضور سرمربى خارجى را در كادر فنى پرسپوليس چطور ارزيابى مى كنى؟
تجربه نشان داده مربيان بزرگ خارجى كه به لحاظ كارنامه وضعيت خوبى داشته اند مى توانند به فوتبال ما كمك كنند، چه در رده ملى و چه در عرصه باشگاهى. البته به شرط اينكه زمان و فرصت كافى به اين مربيان داده شود تا تفكرات خود را در تيم هاى ايرانى پياده كنند. شنيده ام شانس تاپ مولر از بقيه گزينه ها بيشتر است. كارنامه مولر هم مشخص است و مربى توانايى است. به هر حال اميدوارم بهترين شرايط بر كادر فنى پرسپوليس حاكم شود تا تيم امسال بهترين نتيجه را بگيرد تا ناكامى هاى فصل قبل به نوعى جبران شود

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)