پیشکسوت پرسپولیس گفت: پیروزی برابر سپاهان در آینده سرخ‌پوشان پایتخت تاثیر زیادی دارد.

رحمان رضایی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس این روزها از روند خوبی برخوردار است و توانسته برخی از چالش ها و حواشی که در هفته‌های قبل مانع از نتیجه گیری این تیم شده بود را به دست فراموشی بسپارد؛ چالش هایی که شاید برای پرسپولیس رخ نمی داد در حال حاضر این تیم با فاصله امتیازی قابل توجهی صدر جدول لیگ برتر را هم در اختیار داشت.

وی در مورد شرایط فنی پرسپولیس مقابل تراکتور تاکید کرد: همانطور که گفتم پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن دوره افت که با آن روبرو شده بود مقابل تراکتور نمایش خوبی را از خود ارائه داد و شاید اگر نمایش تیم در نیمه اول در نیمه دوم ادامه پیدا می کرد پرسپولیس راحت تر امتیازات کامل بازی را به دست می‌آورد اما به نظر می رسد احتیاط و دست کم گرفتن حریف باعث شد که برتری تیم پرسپولیس از دست برود اما در نهایت اتفاق خوب در دقیقه پایانی رخ داد و پرسپولیس توانست سه امتیاز مهم این بازی را به دست آورد.

پیشکسوت سرخ‌ها افزود: پرسپولیس همواره با بازی رو به جلو و بدون احتیاط می تواند نتایج بهتری را کسب کند. این تیم در حال حاضر از نفرات رونده و روبه‌جلویی برخوردار است و با بهره گیری از این پتانسیل نیازی به بازی رو به عقب و بسته ندارد. ممکن است تکرار این اتفاق در آینده به تیم ضربه بزند و چه بهتر است که پرسپولیس با بهره گیری از توان فنی خوبی که در اختیار دارد و با استفاده از کادر فنی مجربش، بهترین استفاده را از این فاکتورها ببرد.

رضایی اشاره‌ای به بازی پرسپولیس در تهران مقابل سپاهان داشت و در این خصوص به برنا گفت: درست است پرسپولیس در جام حذفی برد پرگل و خوبی را برابر سپاهان به دست آورد اما بچه‌ها باید آن بازی و نتیجه اش را فراموش کنند و به قول معروف در باد آن پیروزی نمانند. سپاهان حریف پرمهره و خطرناکی است و دست کم گرفتن حریف می تواند خطرناک باشد. بازی در جام حذفی و پیروزی برابر سپاهان اتفاق خوب و مهمی است که باید در آرشیو ذهنی قرمزها قرار بگیرد و حالا تیم باید با تمام قوا و با استراتژی خاصی به مسابقه در لیگ برتر برابر زردپوشان اصفهانی فکر کنند.

مدافع اسبق قرمزها درباره آینده سرخ‌پوشان گفت: پرسپولیس نفرات خوبی را در تمام خطوط دارد و نقطه قوت این تیم کار گروهی است. پرسپولیس می‌تواند با پیروزی برابر سپاهان مسیر خود را برای قهرمانی در این فصل هموار کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)