مدافع اسبق پرسپولیس گفت: یحیی گل‌محمدی و تیمش باید با بهره‌گیری از تجربه خود از چالش اخیر عبور کرده و به آرامش قبلی بازگردند.

رحمان رضایی در مورد وضعیت این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در هفته های اخیر پیروزی های پیاپی را به دست آورده بود و توانسته بود با این روند فاصله اش را با تیم های پایین تر از خود از نظر امتیازات به فاصله قابل توجهی برساند. شکست در اهواز برابر فولاد باعث شد فاصله امتیازات این تیم با رقبا کمتر شده و پرسپولیس حالا برای حفظ جایگاه خود باید برای بازی های بعدی برنامه ریزی بهتری را انجام دهد.

وی در ادامه در خصوص اتفاقات رخ داده در اهواز در جریان دیدار تیم گل‌محمدی برابر فولاد تاکید کرد: بازی برای دو تیم به خصوص برای پرسپولیس از نظر امتیازی از اهمیت ویژه برخوردار بود و پرسپولیس روی کسب امتیازات بازی حساب ویژه‌ای باز کرده بود اما در نهایت اتفاقات داخل زمین و حواشی بیرون از آن دست به دست هم داد تا پرسپولیس از اهواز دست خالی بازگردد اما این شکست نباید در روند کلی پرسپولیس تاثیر منفی بگذارد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: شکست سرخ پوشان در این دیدار در حالی رقم خورد که اتفاقات حاشیه‌ای در ثبت این نتیجه بی تاثیر نبود ولی پرسپولیسی ها باید باخت را فراموش کنند و اجازه ندهند این نتیجه و حواشی بازی در روند کاری تیم و به خصوص تمرکز کادر فنی تاثیر گذاشته و آنها را دچار انحراف فکری کند. به اعتقادم کسب یک نتیجه خوب در بازی بعدی برای سرخ پوشان می تواند خاطره تلخ در اهواز را به طور کامل از یادشان ببرد.

وی درباره حواشی عجیب و غریب دیدار فولاد و پرسپولیس عنوان کرد: اتفاقات اینچنینی در فوتبال اجتناب ناپذیر است و مهم این است که اعضای تیم پرسپولیس اعم از بازیکن و کادر فنی بتوانند باتجربه بالایی که دارند از این چالش عبور کنند. تیم پرسپولیس کادر فنی، بازیکنان و مدیریت خوب و باتجربه ای دارد که آنها می توانند آرامش قبلی را حکمفرما کنند.

رحمان رضایی در مورد وضعیت ساختار دفاعی سرخ‌پوشان در این فصل به برنا گفت: نتایج اخیر پرسپولیس از یک سو و آمار گل خورده این تیم از سوی دیگر همه و همه از این حکایت دارد که پرسپولیس مدافعان موفق و به طور کلی ساختار دفاعی خوبی دارد. شاید اشتباهات و لغزش هایی در برخی بازی ها وجود داشته باشد اما در کل تعداد گل‌های خورده و نتایجی که پرسپولیس تا به امروز کسب کرده نشان دهنده این است که یحیی در ساختار دفاعی تیمش شرایط خوبی دارد و حتی این امید وجود دارد که شرایط تیمش در فاز دفاعی بهتر از این ها هم باشد.

مدافع اسبق پرسپولیس با اشاره به بازی مهم سرخ‌پوشان در هفته هجدهم لیگ برتر برابر تیم مهدی رحمتی گفت: آلومینیوم حریف این هفته پرسپولیس تیم خوبی است که امسال نتوانسته از پتانسیل خود استفاده کامل را ببرد. این تیم از نظر فردی و بازیکن در شرایط خوبی دارد و حضور فورواردهای سرعتی و زهردار نقطه قوت تیم رحمتی محسوب می شود ولی من اطمینان دارم که پرسپولیس با تمرکز بالا و آرامشی که دارد می تواند نتیجه خوبی را به دست آورده و نتیجه بازی بت فولاد و اتفاقات آن را به دست فراموشی بسپارد. گل محمدی و کادر فنی به خوبی می توانند از پتانسیل بالای بازیکنان پرسپولیس استفاده و همین مسئله می‌تواند به تیم کمک کند تا مقابل آلومینیوم نتیجه دلخواه خود را رقم بزند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)