پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت پیش بینی اینکه سپاهان و استقلال در ادامه امتیاز از دست بدهند وجود دارد اما پرسپولیس هم باید امتیازات بازی های باقی مانده تا پایان فصل را از آن خود کند.

رحمان رضایی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در مجموع وضعیت چندان بدی را در سال گذشته نداشت؛ اگرچه در برخی از بازی ها این تیم با اشکالاتی روبرو بود اما می توان گفت با در نظر گرفتن تمامی مشکلات و حواشی و بدشانسی هایی که پرسپولیس با آن دست و پنجه نرم کرد این تیم شکل تیمی خوبی داشت و اکثر بازی ها در کارهای تیمی فوق العاده بود. البته در این بازه زمانی بازی هایی را هم شاهد بودیم که در نمایش فوتبالی و کسب نتایج موفق عمل نکرده اما به نظرم می توان در این سال به شرایط کلی پرسپولیس در فوتبال ایران نمره خوبی داد. امیدوارم روند پرسپولیس در سال جدید بهتر از قبل شود و بتواند با انسجام و اقتدار بیشتری فصل را به پایان برساند.

وی در مورد بهترین‌های پرسپولیس هم تاکید کرد: پرسپولیس فصل جاری را با تلفیقی از چهره های باتجربه و نیروهای جوان و با انگیزه آغاز کرد و در هر دو گروه این مسئله را به خوبی شاهد بودیم که اکثراً توانستند رضایت کارشناسان و هواداران را جلب کنند. در این میان حضور جوانی با انگیزه و توانمندی مانند محمد عمری و بازگشت موفق دروازه بانی چون بیرانوند نقطه عطفی برای پرسپولیس در سال 1401 محسوب می شد و این دو بازیکن را می توان چهره های برتر قرمزپوشان معرفی کرد.

رضایی درباره اینکه آیا این تیم می‌تواند در سال جدید عنوان قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را به دست آورد نیز گفت: با وجود اینکه در شرایط فعلی پرسپولیس یک مقدار از صدر جدول فاصله گرفته اما جبران این امتیازات دور از دسترس نیست. تحقق این اتفاق یک شرط بزرگ دارد و آن شرط این است که پرسپولیس در بازی های باقی مانده غفلت نکند و امتیازی را از دست ندهد. پیش بینی اینکه سپاهان و استقلال در ادامه امتیاز از دست بدهند وجود دارد اما پرسپولیس هم باید امتیازات بازی های باقی مانده تا پایان فصل را از آن خود کرده و بتواند به صدر رسیده و در نهایت قهرمان شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)