مرجع خبری پرسپولیس : دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال سپاهان عصر امروز با امضای قرارداد مالی یکسال دیگر در این تیم ماندنی شد و به شایعات حضورش در پرسپولیس تهران خاتمه داد.

 

سيد مهدي رحمتي که سال پيش قراردادي 2 ساله را با سپاهان به امضاء رسانيده بود و تداوم حضورش در سال دوم يعني ليگ دهم مشروط بود امروز به همه شايعات پايان داد و با حضور در دفتر مدير عامل باشگاه حضور قطعي خود براي ليگ دهم را تثبيت کرد.

 

وي در گفت‌وگو با سايت سپاهان اظهار كرد: من امسال هم با سپاهان قرارداد داشتم که مشروط بود. با جمع بندي هاي نهايي که داشتم با توجه به وجود مديريت با درايتي همچون ساکت در اين باشگاه، حضور امير قلعه نوعي و کادر فني شايسته و از همه مهمتر هواداران متعصب و دوست داشتني سپاهان که هميشه مرا مورد لطف و محبت قرار داده اند باز هم تصميم گرفتم زرد پوش بمانم و فصل آتي را نيز در سپاهان سپري کنم.

 

رحمتي اضافه كرد: فصل گذشته مقتدارنه قهرمان ليگ ايران شديم امسال مي خواهيم با تمام قوا و انگيزه به آسيا رويم و ناکامي در آسياي 2010 را فراموش کنيم . حيف است که سپاهان با همه افتخاراتش کاپ ليگ قهرمانان را در مجموعه جام هايش نداشته باشد و امسال با توپ پر مي رويم تا اين جاي خالي را پر کنيم.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)