وقتی گلر تیم ملی همه را سر کار می گذارد!

مرجع خبری پرسپولیس : گویا سپاهانی ها به رحمتی قول داده اند از نظر مالی او را راضی خواهند کرد تا گلر شماره یک تیم ملی به مسئولان این باشگاه قول تمدید قرارداد بدهد.

 

مرجع خبری پرسپولیس؛ در حالی که این روزها خبر مذاکره مهدی رحمتی با سرخابی نقل محافل خبری شده است ، پیشنهاد مالی نامتعارف این سنگربان مانع از توافق طرفین شده است تا جایی که گفته می شود حمید استیلی پس از شنیدن مبلغ پیشنهادی رحمتی دقایقی مبهوت مانده بود!

 

آخرین خبری که در خصوص سیدمهدی رحمتی شنیده می شود اینکه لوکا بوناچیچ(سرمربی جدید سپاهان) از مسئولان این باشگاه خواسته تا تحت هر شرایطی رحمتی را در سپاهان نگه دارند از این رو اصفهانی ها باب مذاکره را با سنگربان فصل گذشته این تیم باز کرده اند.

هرچند گفته می شود سپاهان سقف قرارداد را در لیگ یازدهم رعایت خواهد کرد اما ظاهرا مسئولان این تیم اصفهانی با توجه به حضور در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برای شکستن این سقف در موارد محدود مجوزهای لازم را گرفته اند.

 

 

از این رو سپاهانی ها به رحمتی تضمین دادند از نظر مالی نظر او را جلب خواهند کرد، اتفاقی که سنگربان شماره یک تیم ملی را برای تمدید قرارداد با این تیم وسوسه کرده است.

 

رحمتی به خاطر رسیدن پسرش(علی) به سن تحصیل قصد دارد فوتبالش را در تهران ادامه دهد اما مسئولان باشگاه سپاهان به بوناچیچ قول داده اند تحت هر شرایطی مهدی رحمتی فصل آینده شماره یک این تیم خواهد بود.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)