پرسپولیس نیوز : محمدرضا رحیمی می گوید بازی فینال حذفی باید 20 اردیبهشت باشد چون با تاریخ اعلام شده هم پرسپولیس ضرر می کند و هم سپاهان.

محمدرضا رحیمی مدیرعامل سپاهان بار دیگر اعتراض تیمش به تاریخ فینال جام حذفی را تکرار کرد و گفت:«معلوم نیست دوستان صلاح چه تیمی را در این برنامه ریزی در نظر گرفتند. با تاریخ اعلامی آقایان ، استرس را به بازی ما و پرسپولیس منتقل کردند و هیجان بازی استقلال با فولاد را در اهواز گرفتند. به هر حال با تعیین وضعیت بازی فینال جام حذفی سرنوشت بازی استقلال و فولاد طور دیگری رقم می خورد که به هر صورت این نه به نفع ماست و نه به نفع پرسپولیس.»

مدیر سپاهان در تشریح گفته خود می گوید:« این طور فرض کنید که ما بازی فینال را ببریم ، آن وقت دیگر فولاد انگیزه ای برای بازی با استقلال ندارد چون تکلیف سهمیه چهارم آسیا مشخص می شود . یا اصلا پرسپولیس بازی را ببرد ، در آن صورت هم فولاد سهمیه اش قطعی شده و باز مسابقه اش در برابر استقلال تشریفاتی می شود. ما که اعتقاد داریم باید در روزهای 30 فروردین و 15 اردیبهشت بازی های لیگ را می گذاشتند و فینال حذفی هم می افتاد 20 اردیبهشت تا حرف و حدیثی وجود نداشته باشد. حالا اگر این کار را نمی کنند حتما باید بازی استقلال و فولاد ، همزمان با بازی فینال حذفی باشد. تازه از ابتدای فصل قرار بر این بود که دو هفته پایانی لیگ را همزمان برگزار کنند تا شائبه ای ایجاد نشود. این ها همه ابهام هایی است که ما به برنامه ریزی سازمان لیگ داریم و خواهان اصلاح این برنامه ریزی هستیم.»

او درباره محل بازی فینال حذفی هم گفت:«ما که می گوییم قرعه کشی کنند تا بازی یا در تهران باشد و یا اصفهان. حالا باید ببینیم پرسپولیسی ها چه نظری دارند.»

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)