پرسپولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پیوستن دو بازیکن جدید به تیم فوتبال این باشگاه را تکذیب کرد.

علیرضا رحیمی ظهر امروز (سه‌شنبه) با چهار بازیکن به نام‌های محسن فروزان، امین حاج‌محمدی، مهدی دغاغله و مهدی طارمی برای پیوستن به جمع سرخپوشان مذاکره کرده است.

در پایان جلسه امروز این بازیکنان با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس دغاغله و طارمی اعلام کردند با پرسپولیس قرارداد دو ساله امضا کرده‌اند اما رحیمی پس از کنفرانس خبری‌اش پیوستن این دو بازیکن به جمع سرخپوشان را تکذیب کرد. وی در این خصوص گفت: هنوز با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نکرده‌ایم و این موضوع صحت ندارد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که با دغاغله و طارمی قرارداد داخلی امضا شده یا نه، عنوان کرد: قرارداد داخلی از شش ماه پیش هم می‌توانست امضا شود اما هنوز هیچ قرارداد رسمی امضا نکرده‌ایم. ما با هیچ بازیکنی قرارداد امضا نکردیم در صورتی که هر قرارداد ثبت شود آن موقع ما رسما همه‌چیز را اعلام می‌کنیم.

وی در پاسخ سوالی پس چرا بازیکنان اعلام کردند که قرارداد داخلی با آنها امضا کردید و انگشت‌های قرمز خود را نشان دادند گفت: من نمی‌دانم بعدا درباره این موضوع صحبت خواهیم کرد ما هر وقت قراردادمان را با بازیکنان ثبت کردیم آنوقت خبرش را رسما اعلام می‌کنیم.

این در شرایطی است که دغاغله و طارمی پس از خروج از باشگاه پرسپولیس اعلام کردند که قراردادهای داخلی خود را امضا کرده‌اند. فروزان و حاج‌محمد هم با با لب‌های خندان باشگاه را ترک کردند و صحبت چندانی در مورد امضای قرارداد با پرسپولیس نکردند.

شواهد پیداست که پرسپولیس با هر 4 بازیکن با توجه به تصمیم دایی قرارداد داخلی امضا کرده و به آنها اعلام کرده که این قراردادها را فعلا رسما اعلام نکنند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)