پرسپولیس نیوز :  سرمربی تیم فوتبال نوجوانان پرسپولیس گفت: وقتی بازیکنان من صبح در تیم ملی تمرین می‌کنند، معلوم است بعدازظهر نمی‌توانند تمرین کنند.

رحیم یوسفی که تیمش روز گذشته دومین بازی خود را انجام داد، در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس گفت: پس از آنکه در اولین بازی برابر نفت تهران به پیروزی رسیدیم، در حالی دومین بازی خودمان را مقابل دارایی نوین انجام دادیم که برنامه‌های تیم ملی کاملا به ضرر ما تمام شد.

وی افزود: شهاب رشنو که از بهترین نفرات ما به حساب می‌آید همراه تیم ملی در چین به سر می‌برد. صادق تبار و عبدا…وند را هم دیروز در حالی در اختیار داشتیم که در نوبت صبح با تیم ملی تمرین کرده بودند و دیگر توان و تمرکزی برای بازی نداشتند و از همین ناحیه هم ضربه خوردیم.

یوسفی تصریح کرد: در این ارتباط با مسوولان تیم ملی هم که صحبت کردیم، می‌گفتند بازیکنان را در اختیار باشگاه‌ها نمی‌گذارند و به نظرم این حرف اصلا منطقی نیست. باشگاه‌ها برای این بازیکنان زحمت می‌کشند تا از آنها استفاده کنند. بازیکن در هر رده سنی سرمایه باشگاه و متعلق به آن است، اگر قرار باشد این قاعده رعایت نشود، تمام حرف‌هایی که درباره مجاب کردن باشگاه‌ها برای سرمایه‌گذاری در رده‌های پایه مطرح می‌شود، بی معنی است و فدراسیون فوتبال باید این مشکل را حل کند وگرنه من شخصا از باشگاه خواهم خواست که بازیکنانمان را به تیم ملی ندهیم.

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: من خودم برای این فصل بازیکنان شهرستانی را جذب نکردم تا بتوانیم بچه‌ها را هر زمان خواستیم در اختیار داشته باشیم ولی با اینگونه برنامه‌ریزی تیم ملی، با مشکل روبرو می‌شویم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)