پرسپولیس نیوز : پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه این تیم عملکرد خوبی را برابر گسترش فولاد نداشت، گفت: نیمکت‌نشینان پرسپولیس خودشان را برابر صبا نشان دهند

رحیم یوسفی در رابطه با عملکرد پرسپولیس برابر گسترش فولاد تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: راستش را بخواهید پرسپولیس در مسابقات قبلی اش خیلی بهتر بازی می کرد تا با گسترش. در این مسابقه انگار بازیکنان سنگین بودند و نمی توانستند عملکرد همیشگی‌شان را به نمایش بگذارند.

وی در پاسخ به این پرسش که بازی بسته گسترش باعث این موضوع شده بود، افزود: به هر حال مربیان باید همه عوامل را در فوتبال در نظر بگیرند. نمی شود که برای تیمی که بسته بازی می کند برنامه ای نداشت و اگر اینطور باشد، همه تیم ها برای مساوی برابر پرسپولیس قرار می گیرند. باید برنامه ای داشت تا لایه های دفاعی حریف از هم باز شود. به هر حال نتایج پرسپولیس در نیم فصل دوم چندان هم بد نبوده است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص اینکه عملکرد داور در کیفیت این بازی تاثیر گذار بود یا خیر؟ اظهارکرد: داور اشتباهاتی زیادی در این بازی داشت و این موضوع تاثیر گذار بود. برای مثال اگر خطایی که روی طارمی رخ داد اسمش خطا نبود، چه چیزی به آن می توان گفت؟ اما در مجموع من معتقدم پرسپولیس برابر گسترش عملکرد همیشگی اش را نداشت.

یوسفی در خصوص غیبت چند بازیکن اصلی پرسپولیس برابر صبا گفت: به هر حال صبا به علت شرایطی که در جدول دارد، برای دفاع نمی آید و این موضوع کار را برای شاگردان برانکو راحت تر می کند. اما نباید این تیم را دست کم گرفت. از طرفی دیگر نیمکت نشینان پرسپولیس باید در این مسابقه خودشان را نشان دهند و این موضوع را نشان دهند که فاصله نیمکت نشینان و نفرات اصلی زیاد نیست.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)