مدیرعامل پرسپولیس به کرونای خفیفی مبتلا شده و مشکل خاصی ندارد.

مدیرعامل پرسپولیس که به کرونای خفیف مبتلا شده شرایط مساعدی دارد و کرونای او شدید نیست. به جز رضا درویش ۲،۳ بازیکن پرسپولیس هم سرما خورده اند ولی طبق اعلام یکی از نزدیکان باشگاه مشکل حادی ندارند و به بازی با تراکتور می‌رسند.

پرسپولیس در هفته هفتم لیگ برتر در تهران و در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی به مصاف تراکتور می‌رود و بعد از آن هم هفته هشتم دیدار حساس خود را با سپاهان برگزار می‌کند که البته این دیدار خارج از خانه است. گل محمدی که کماکان دیاباته را در اختیار ندارد،امیدوار است بتواند از ملی پوشان و امید عالیشاه در این دو بازی بهره ببرد. د

پرسپولیس در بازی دوستانه در حالی به فولاد باخت که یحیی نیمه دوم از ترکیب تیم امید استفاده کرده بود و به بازیکنان اصلی استراحت داد.

روز گذشته یحیی گل‌محمدی از ۹ بازیکن تیم امید دعوت کرد تا برای بازی مقابل فولاد به ورزشگاه شهید کاظمی بیایند؛ او در حالی این دعوت را انجام داد که شش ملی‌پوش و سه مصدوم را در ترکیب خود نداشت اما او ناگهان با غایبان بیشتری روبرو شد.

احمد گوهری بازیکنی است که گزارش ابتلای او به کرونا، روز گذشته مخابره شد اما او تنها کسی نیست که با علائم کووید خانه‌نشین شده است. شایعات حاکی از آن است که سیامک نعمتی نیز به کرونا مبتلا شده و در بازی دیروز هم به ورزشگاه شهید کاظمی نرفته بود.

این در حالی است که مهدی عبدی نیز روز گذشته باوجود حضور در ورزشگاه کاظمی، بازی نکرد تا شایعات در مورد او نیز شکل بگیرد. به نظر می‌رسد مهاجم پرسپولیس علائم سرماخوردگی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)