هري ردنپ، سرمربي کوئينزپارک رنجرز، احتمال پيوستن ديويد بکام به اين باشگاه را رد نکرد و اين ستاره باتجربه را يک سرمايه فوق العاده براي هر تيمي دانست.

بکام به تازگي اعلام کرد که در پايان سال جاري ميلادي ال اي گلکسي را ترک خواهد کرد تا آخرين چالش دوران حرفه اش را در جاي ديگري تجربه کند.

اين اظهارنظر شايعات زيادي را به همراه داشت و ردنپ معتقد است به خدمت گرفتن بکام مي تواند کمک زيادي به تيم بحران زده کيو پي آر کند.

او در گفتگو با بي بي سي گفت:" ديويد هنوز هم مي تواند سرمايه گرانبهايي براي هر تيمي باشد. تنها حضور او در تيم مي تواند کمک کند تا به ساير بازيکنان نشان دهيد چطور بازي کنند و مراقب خودشان باشند. او از نظر حرفه اي گري بي همتاست.

او بازيکناني بزرگ و فوق العاده است. او يک بار در تمرينات تاتنهام حضور پيدا کرد و حضور او در کنار تيم فوق العاده بود. او کلاس بسيار بالايي دارد."

کيو پي آر در حال حاضر بدون پيروزي در قعر جدول ليگ برتر قرار دارد و ردنپ دليل آن را نمايش هاي دور از انتظار بازيکنان دانست.

" بازيکنان تيم تمام پتانسيل خود را به نمايش نمي گذارند. من از باشگاه پول براي خريد بازيکنان جديد نخواسته ام. ما بازيکنان خوبي داريم که اگر بازي هاي خودشان را به نمايش بگذارند، ما نياز چنداني براي هزينه کردن در ژانويه نداريم."

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)