در انتقال دو بازیکن خارجی در دو فصل اخیر رد پای یک دلال که سایقه خبرنگاری دارد به چشم می‌خورد.

به گزارش نامه، بحث فساد و پشت پرده اتفاقات فوتبالی و زدو بندهای مختلف این روزها سر و صدای زیادی به پا کرده تا جایی که مجلس هم به این موضوع ورد کرده و خوااهان پاکسازی در این رشته پر طرفدار است.

یکی از مهم ترین مباحث  در این زمینه نقل و انتقالات بازیکنان توسط عده ای دلال و حتی در بعضی مواقع خبرنگاران است که چند سال پیش هم توسط نهاد های امنیتی پیگیری و حتی موجب دستگیری تعدای از آنها شد.

یکی از مهمترین جریانات در دو فصل اخیر انتقال پر حرف و حدیث لیام ردی دورازه بان استرالیایی بود که وی بعد از نیم فصل حضور در استقلال 80 هزار دلار از این تیم گرفت و جالب اینجاست که در ابتدای فصل همین عوامل باعث حضور گوران لاوره در استقلال شدند.

بازیکن صربستانی که به یک نیمکت نشین و سکونشین تبدیل شده است از عدم پرداخت مطالبات خود شاکی بود و در برنامه 90 مصاحبه تندی انجام داد  توسط عوامل حضورش در ایران تشویق شد تا علیه این باشگاه مصاحبه کند تا به پولش برسد غافل از اینکه دلال این بازیکن به فکر جیب خود بود!

این دو انتقال بدون بازده در حالی در این دو سال صورت گرفته که نام دلال – خبرنگار مذکور در لیست ستاد تخلفات حرفه ای فوتبال قرار گرفته و به زودی پرونده این دلال که به صورت چراغ خاموش حرکت می کند از طریق نهاد های امنیتی به جریان خواهد افتاد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)