وقتی مسئولین سازمان پنهان کاری می کنند

مرجع خبری پرسپولیس : در حاليکه مسئولان سازمان تربيت بدني هرگونه تماس با سرمربي پرسپوليس براي کنار گذاشتن حسين بادامکي از فهرست اين تيم قبل از دربي را انکار مي کنند، اما اخبار موثق از صحت چنين مساله اي حکايت مي کند.    
پس از آنکه خبر تماس مشکوک فردي منتسب به سازمان تربيت بدني با سرمربي کروات پرسپوليس منتشر شد، برخي از مسئولان قول پيگيري موضوع را دادند، اما خيلي زود اين مساله تکذيب شد و حتي علي سعيدلو چنين موضوعي را انکار کرد، اما اخبار موثق حاکي از صحت چنين موضوعي است.
براساس اطلاعات موثق يکي از مديران باشگاه پرسپوليس که رابطه خوبي با انصاري‌فرد نداشت و سالهاست به عناوين مختلف در اين باشگاه فعاليت مي کند، قبل از دربي 67 با ذکر اين موضوع که “حضور بادامکي در دربي موجب تحريک تماشاگران پرسپوليس خواهد شد و … . از سرمربي کروات مي خواهد تا وي را از فهرست خارج کند.

فرد مذکور در ادامه مدعي شده که سازمان تربيت بدني نيز در جريان اين موضوع قرار دارد. اين موضوع و نام فرد مورد نظر به گوش مسئولان ارشد سازمان رسيده است،اما اينکه چرا با وي برخوردي صورت نگرفته و در مقابل وجود چنين تماسي تکذيب شده است، جاي سوال دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)