پرسپولیس نیوز : حسین هدایتی در جلسه‌ای که با مسئولان ارشد ورزش کشور داشته اعلام کرده که هیچ‌گاه از حضور فردی خاص در پرسپولیس حمایت نکرده است.

پس از استعفای رویانیان و انتخاب علی پروین به عنوان سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت دوباره حسین هدایتی به عنوان عضو هیئت مدیره این باشگاه به گوش می‌رسد.

هدایتی هفته گذشته جلسه‌ای با مسئولان ارشد ورزش کشور داشته و در این جلسه نظراتی درباره حضورش در پرسپولیس ارائه داده که شامل چند محور بود. وی گفته که ابتدا باید تکلیف بدهی‌های باشگاه پرسپولیس مشخص شود و در وهله دوم به این نکته اشاره کرده که یک تیم اقتصادی قوی باید در باشگاه حضور داشته باشد. سومین مورد هم این بوده که افرادی باید در هیئت مدیره این باشگاه باشند که همراه بوده و به مدیریت باشگاه کمک کنند.

هدایتی تاکید کرده که باشگاه پرسپولیس بزرگتر از این است که کسی بخواهد برای آن شرط بگذارد و موارد فوق را در قالب نظراتش ارئه داده است. اگر این نظرات مورد توجه واقع شود امکان اینکه هدایتی به پرسپولیس بازگردد وجود دارد اما اگر شرایط همانند شرایط کنونی باشد وی به پرسپولیس بازنخواهد گشت.

با این وجود وی اعلام کرده حتی اگر به پرسپولیس بازنگردد همانند گذشته در کنار این تیم خواهد بود و به صورت کامل از پرسپولیس حمایت خواهد کرد. او که در سال‌های اخیر علاوه بر پرسپولیس از چند فدراسیون ورزشی هم حمایت مالی کرده گفته که حتی در صورت نیامدنش به پرسپولیس این تیم را همچنان مورد حمایت قرار خواهد داد و برایش تفاوتی نمی‌کند که چه کسی در این باشگاه مسئولیت دارد.

این در حالی است که این روزها تلاش‌هایی برای وانمود کردن این مسئله که هدایتی با فرد خاصی مشکل داشته و یا خواهان حضور فردی خاص در پرسپولیس بوده، مطرح شده که مالک باشگاه استیل آذین در این جلسه این موضوع را رد کرده و گفته به عشق هواداران و موفقیت به این تیم به پرسپولیس کمک می‌کند و برایش تفاوتی نمی‌کند چه فردی در باشگاه مسئولیت دارد!

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)