مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام و مشاور اجرايي باشگاه پرسپوليس گفت: اميدوارم فدراسيون فوتبال تصميمي بگيرد كه به سود داوري باشد.


محمد رسايي درباره استعفاي مسعود عنايت از رياست كميته داوران فدراسيون فوتبال اظهار داشت: تغييرات در فدراسيون به باشگاه مربوط نمي‌شود و اگر ما در نيم فصل اول مطالبي را درباره داوري عنوان كرديم به فرد خاصي برنمي‌گشت.

 

وي تأكيد كرد: منظور ما به شخص خاصي نبود اما روند داوري به گونه‌اي بود كه پرسپوليس در 20 هفته هفته اول ليگ برتر ضربات زيادي از اين ناحيه خورد. ما مكاتبه كرديم و در اين راه گام برداشتيم كه شرايطي به وجود آيد تا مشكلات برطرف شود. اگر هم اعتراضي داشتيم به صورت مكتوب بيان كرديم.

 

رسايي ادامه داد: اعتقاد ما بر اين است كه داوران ايراني بايد خودشان را به شرايط ايده‌آل نزديك كنند. ما داوران خوبي داريم كه با حداقل دستمزد فعاليت مي‌كنند و مي‌توانند با افزايش دانش خود مشكلات را به حداقل برسانند.

قائم مقام باشگاه پرسپوليس يادآور شد: اگر داور در شرايط ايده‌آل قرار داشته باشد طبيعتا با اشتباهات كمتري سوت مي‌زند. هيچ داوري با نيت اينكه اشتباه كند وارد زمين نمي‌شود.

وي گفت: اميدوارم هر تصميمي كه فدراسيون مي‌گيرد به داوري ايران كمك كند و شاهد روند رو به رشد قضاوت‌هاي مطلوب باشيم.
رسايي در پايان گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي فارس شرايط اردوي اين تيم در آنتاليا را مطلوب توصيف كرد و گفت: امكانات و شرايط موجود رضايت كادر فني و بازيكنان را فراهم آورده و همه چيز در اينجا خوب است. اميدواريم فردا بازيكنان با ارائه يك بازي خوب مقابل اينتراخت فرانكفورت به فينال تورنمنت چهار جانبه راه پيدا كنند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)