تیموریان و عمادرضا را نمی خواهیم / پرسپولیس صاحب ورزشگاه اختصاصی می شود / بزودی تمرینات به درفشی فر می رود

مرجع خبری پرسپولیس : قائم مقام باشگاه پرسپوليس تهران اعلام كرد كه بازيكنان مد نظر كادر فني را جذب مي‌كنيم و تيم ما براي جذب بازيكنان جديد دو جاي خالي دارد و اين دو جا طبق نظر كادر فني پر مي‌شود .

 

محمد رسايي “قائم مقام باشگاه پرسپولیس” با بیان این مطلب، افزود: به احتمال فراوان با نظر كادر فني بازيكناني را در خط حمله جذب و تيم را تقويت خواهيم كرد.

 

وي در مورد شایعه جذب عمادرضا گفت: اين بازيكن نيز يك مهاجم است اما در مورد احتمال جذب او چيزي نشنيده ام.

 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس تهران با رد احتمال جذب آندرانيك تيموريان خاطرنشان كرد: اين بازيكن مد نظر ما نيست و همان طور كه اعلام كردم به دنبال جذب مهاجم هستيم.

 

وي در مورد پرداخت مبلغ ‪ ۴۵‬هزار دلار به هروه اوسال اظهار داشت: اين مبلغ به اين بازيكن و مديربرنامه هايش پرداخت شده است اما طبق گفته مديربرنامه هاي اين بازيكن تا هفته آينده اين مبلغ به باشگاه باز گردانده مي‌شود.

 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس با اشاره به امكانات مناسب پرسپوليس در اردوي مشهد گفت: شرايط بسيار خوبي براي تيم در آنجا مهيا بود و مسئولان استان همكاري لازم را با باشگاه داشتند.

 

كاشاني به دنبال برطرف كردن مشكل فدراسيون و دايي است
رسايي خاطرنشان كرد: كاشاني به فكر برطرف كردن مشكل فدراسيون و علي دايي است و به زودي اخباري را در اين زمينه خواهيد شنيد.

 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس تهران از زمان انتخاب اعضاي هيات مديره باشگاه اظهار بي‌اطلاعي كرد.

 

وي با اشاره به بهبود وضعيت مالي باشگاه گفت: خوشبختانه در زمان حضور كاشاني مشكلات مالي برطرف شده است و تمامي پرداخت‌هاي خود را انجام داده ايم. پس از قهرماني تيم در جام حذفي نيز قول‌هايي به بازيكنان داده شده است كه به زودي آنها را عمل خواهيم كرد.

 

 برنامه ريزي خوبي براي جام باشگاه‌هاي آسيا داريم
رسايي گفت: برنامه ريزي خوبي براي حضور در جام باشگاه‌هاي آسيا انجام داده‌ايم و به دبنال حضور قدرتمند در اين مسابقات هستيم.

 

قائم مقام باشگاه پرسپوليس در مورد احتمال جذب بازيكن كمكي براي حضور در اين مسابقات گفت : تاكنون كادر فني تيم، نام هيچ بازيكني را به ما ارايه نكرده است .

 

وي افزود: براي تعطيلي آينده ليگ اردوي يك هفته‌اي را در داخل كشور برگزار خواهيم كرد و سعي داريم با قدرت بيشتري در مسابقات در پيش رو خود حاضر شويم.

 

قائم مقابل باشگاه پرسپوليس تهران با اشاره به حضور بازيكنان تيم پرسپوليس در اردوهاي تيم ملي گفت: موفقيت تيم ملي براي تمامي ايرانيان خوشحال‌كننده است و ما نيز هر كمكي كه لازم باشد به اين تيم خواهيم كرد. اميدوارم برنامه ريزي سازمان ليگ كمي بهبود پيدا كند تا باشگاه ها با در اختيار گذاشتن بازيكنان خود دچار مشكل نشوند.

پرسپوليس به زودي صاحب يك ورزشگاه خواهد شد
رسايي خاطرنشان كرد: در جلسه‌اي كه كاشاني با مسئولان شهرداري تهران داشته است آنها قول داده‌اند دو ورزشگاه را در اختيار باشگاه‌هاي پرسپوليس و استقلال بگذارند.
زمان در اختيار گرفتن اين ورزشگاه مشخص نيست اما انتقال آن به باشگاه پرسپوليس حتمي است.

 

رسايي با اشاره به وضعيت ورزشگاه اختصاصي باشگاه پرسپوليس (درفشي فر) گفت : بخش دوم اين ورزشگاه كه تبديل زمين چمن مصنوعي آن به طبيعي است مراحل آخر خود را طي مي‌كند و مي‌توانيم به زودي تمرينات خود را به اين ورزشگاه انتقال دهيم.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)