مرجع خبری پرسپولیس : معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس تهران اعلام كرد كه كساني كه در انتهاي فصل ادعا مي كردند مديران باشگاه در حال مذاكره با بازيكنان ساير تيم ها هستند حالا متوجه حرف هاي اشتباه خود شده اند.

محمد رسايي افزود: متاسفانه دايي در دوران حضور خود به ما بار ها اتهام مذاكره با بازيكنان را زد اما حالا مي بينيد اين حرف ها صحت نداشته و ما با هيچ بازيكني مذاكره نداشته ايم. در حال حاضر در باشگاه هستم و سعي مي كنيم در نبود كاشاني كار هاي تيم را به خوبي انجام دهيم.

معاون اجرايي باشگاه پرسپوليس تهران گفت: متاسفانه كاشاني اعلام كرده ماموريتش در تيم پرسپوليس تمام شده و ديگر به باشگاه نمي آيد اما مطمئن باشيد قلب او همچنان با ما است.

وي در خصوص اينكه آيا اين اتفاقات به ضرر تيم پرسپويس و هواداران آن نمي شود تصريح كرد: اين مطلب را قبول ندارم زيرا هنوز بازيكنان خاصي به ساير تيم ها نرفته اند و ما مي توانيم بازيكنان مد نظر خود را جذب كنيم.

رسايي در پاسخ به اين سوال كه آيا كاشاني در هيات مديره جديد باشگاه حضور خواهد داشت گفت: بايد ببينيم نظر سازمان و شخص كاشاني در اين خصوص چيست و من نمي توانم در اين مورد اظهار نظر كنم.

وي در خصوص دلايل افزايش اختلافات دايي و كاشاني اظهار داشت: رسانه ها به اين موضوع كمك زيادي كردند و به آن دامن مي زدند. اميدوارم هرچه سريعتر تكليف تيم مشخص شود و پرسپوليس بتواند پر قدرت تر از گذشته در ليگ حاضر شود.

رسايي در خصوص مذاكره مسئولان باشگاه در دوره حضور كاشاني با حميد استيلي براي سرمربيگري اين تيم در ليگ يازدهم و همچنين از دست دادن عماد رضا به خاطر حضور استيلي در شاهين بوشهر گفت: اين موضوع به هيچ عنوان صحت ندارد و فكر مي كنم بهتر است اين مسايل را از خود دايي سئوال كنيد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)