هافبک پرسپولیس در میان ۴ بازیکن هجومی تاثیرگذار در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا یک روز مانده به برگزاری مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب به معرفی ۴ بازیکن هجومی که می توانند در این مرحله برای تیمشان موثر باشند، پرداخت.

بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس یکی از این ۴ بازیکن هجومی تاثیرگذار بود. سایت AFC درباره رسن نوشت: تعداد کمی از باریکنان را داریم که در سن ۲۳ سالگی مثل بشار رسن در مسابقات آسیایی بسیار زیاد شرکت کرده باشد. او در سال ۲۰۱۴ موفق شد به همراه تیم ملی عراق در مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمان آسیا شد. سپس او به همراه نیرو هوایی در سال ۲۰۱۶ قهرمان ای اف سی کاپ شد. او بعد از آن به تیم بزرگ ایرانی یعنی پرسپولیس منتقل شد و سال های خوبی را با این تیم پشت سرگذاشت. او به همراه پرسپولیس در سال ۲۰۱۷ به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا رسید و در سال ۲۰۱۸ فینالیست شد.

در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ رسن گل پیروزی بخش پرسپولیس مقابل التعاون عربستان را به ثمر رساند تا تیمش به راحتی با ۱۰ امتیاز به عنوان صدرنشین گروه صعود کند و در مرحله یک هشتم مقابل السد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسیدند.

رسن با ۱۱۸ پاس به هم‌تیمی‌های خود در رده دوم بهترین پاسورهای تیمش قرار دارد و تنها وحید امیری با ۱۳۵ پاس از او برتر بود. لژیونر فوتبال عراق با ایجاد ۲ موقعیت، دومین بازیکن پس از احسان پهلوان (با ایجاد ۱۰ فرصت گلزنی) بود و شش شوت به سمت دروازه حریف زد که تنها عیسی آل کثیر از او عملکرد بهتری داشت.

هواداران می توانند برای رای دادن به رسن به (اینجا) کلیک کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)