سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه استقلال روز گذشته با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار تعویق بازی شده اما ما برای مسابقه روز چهارشنبه آماده هستیم.

مهدی رسول‌پناه بعد از برگزاری آخرین دیدار پرسپولیس در لیگ برتر اظهار داشت: خوشبختانه پرسپولیس با ۳ گل سایپا را شکست داد و لیگ را با بردی شیرین تمام کرد. بابت این موضوع به هواداران، کادر فنی و بازیکنان تبریک می‌گویم.

وی افزود: بیشتر فکر ما از حالا به بازی نیمه نهایی مقابل استقلال معطوف شده هرچند این را باید به هواداران پرسپولیس بگویم که مسئولان باشگاه استقلال روز گذشته نامه‌ای را به سازمان لیگ ارسال کردند و خواستار تعویق مسابقه نیمه نهایی جام حذفی شدند. ما هم نظرمان این بود که اگر دربی بعد از لیگ قهرمانان آسیا برگزار می‌شد بهتر بود چون تیم‌ها نقل‌وانتقالات در پیش دارند و باید به فکر آماده‌سازی فصل آینده هم باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: لیگ قهرمانان آسیا برای ما خیلی مهم است و تمام فکر و ذهن گل‌محمدی معطوف به این مسابقات است. ما برای مسابقه با استقلال هم آماده‌ایم و دیدید که پرسپولیس مقابل سایپا خیلی خوب کار کرد و یک فوتبال سراسر هجومی را به نمایش گذاشت. امیدوارم با بازی با استقلال هم به همین شکل بازی کند و دل هواداران تیم شاد شود.

رسول‌پناه در خصوص فصل نقل و انتقالات پرسپولیس عنوان کرد: دغدغه‌های هواداران پرسپولیس را می‌دانیم و ما هم دغدغه‌های خودمان را داریم اما اگر هواداران اجازه بدهند قطعاً این دغدغه‌ها را برطرف کرده و اسکلت اصلی تیم را حفظ خواهیم کرد. همه بازیکنان پرسپولیس برای ما ارزشمند هستند و سعی‌مان بر این است که شاکله تیم‌مان را حفظ کنیم و اگر بازیکنی را سرمربی تیم خواست جذب کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)